Inlägg från: Här och nu |Visa alla inlägg
  • Här och nu

fick en utskällning i lekparken utan anledning , blir så arg och lessen!!!!!

Oavsett ålder har ingen med att göra om mitt barn slår sig pga. lek, äter socker ur en hel sockerpåse eller gud vet vad. Jag hade också frågat om hon inte fått nåt.

• Här och nu
    Hannah76 skrev 2011-06-12 10:31:22 följande:
    Visa måste helt enkelt säga vad de tycker.

Kan iof hålla med henne till stor del. Jag skulle inte låta mitt barn äta sand eller äta en munk. Men jag skulle inte skälla ut dig om jag såga detta.
    De flesta ungar har fått i sig sand o det var säkerligen inte så att ungen klämde ett kilo.
  • Här och nu
    elwen skrev 2011-06-13 08:18:17 följande:
    min dotter smakade av min munk , kanske fyra fem små bitar och sand äter väll alla ungar nån gång , jag själv åt en massa grus när jag var liten , så hon kanske ha ärvt det =)

det är en sak att säga nåt om ungen far illa eller gör illa nån annan , men att skälla för att gungan var för stor och för att hon fick munk.
    jag hoppas verkligen att hon var ett undantag och att den inte finns många fler som den kvinnan.
    Vem f-n har med att göra om du så ger ungen en hel påse med munkar, en hel sockerkaka eller en vetelängd? Hade du gett henne en saltströare hade jag reagerat. Socker är inte BRA, men inte FARLIGT. Ja, man kan få hål i tänderna, men det dör man inte av i Sverige. (Kan i undantagsfall leda till blodförgiftning, men då ska hålen ha nått pulpan.) Finns ju inte heller gungor anpassade efter varenda unge på en lekplats.
Svar på tråden fick en utskällning i lekparken utan anledning , blir så arg och lessen!!!!!