Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Tilda: Jag hoppas att ni får en bra bemötande och all hjälp i Sverige även om jag tror nog att det är lite löpande band här. Många är i kö och äggen ska delas till 2 par.
Tilda: Jag hoppas att ni får en bra bemötande och all hjälp i Sverige även om jag tror nog att det är lite löpande band här. Många är i kö och äggen ska delas till 2 par.
Mirakel: tänker på dig 14 dagar framåt! Hoppas att en eller flera vill fästa sig ferilitetsresa: lycka till imorn!
Joseta: Jag har kört både med nedregleringsspruta och utan. Mina mens har varit oregelbundna efter flera misslyckade försök och då har vi varit på god tid med sprutan. Sist började på direkt med progynon. I mitt fall tyckte jag att jag inte fick lika bra slemhinna fram till insättning men det är säkert individuellt. Ypke är ju gravid så att det funkar med.
Ferilitetsresa: Grattis för fin skörd! Flera till frysen.
Grattis Ferilitetsresa!
Hoppas på flera julklappar i år till tråden. Jag blir så ivrig att påbörja processen men måste vänta - läääänge till. I slutet av januari eller i början av februari är det dags för oss. Hoppas hoppas.
Pia: ruva lugnt nu och spännande veckor framför er. Hur många ÄD har ni gjort?
Tyvärr har jag dåliga erfarenheter om att anmäla via Patientnämnden. Jag har gjort anmälan via dem pga.obehandlad endometrios och efter det har själva läkaren besökt min Linkedin sida för att kolla mig. Helt oprofessionellt. Jag frågade fr patientnämnden vad händer efter anmälan? Vågar jag gå till samma sjukhus igen? Tydligen bifogar de min anmälan på journal så att jag är stämplat för alltid. Det är bra att anmäla men man ska ha energi oxå att strida vidare. Just nu känner jag mig hopplös och vet inte om jag kan vända dit igen. Läkaren dementerade att min endo var orsaken till infertilitet men läkarna i Grekland sa att det var den största orsaken varför våra ÄD har inte lyckats hittills. Men som sagt finns det läkare och "läkare".
Äntligen plus här på tråden! Det var verkligen dags att plussa och ge hopp till andra. Grattis mirakel och fertilitetresa!!
Lie: Vad det så länge sedan?! Grattis till er.