Ypke: Jag har fått alltid spottings när jag ätit Progynon tabletter. Jag har inte tänkt på det så mycket men det måste vara hormoner som gör det.
Mina mens är struliga. Jag fick mens igen efter 14 dgr och fick ringa till kliniken. Jag hann aldrig ta procren-spruta utan fick instruktioner att börja med progynon direkt och sen ta en paus, vänta på mensen igen och börja med progynon igen. Har någon annan fått samma behandling? Jag är rädd att min egen cykeln förstår denna gång om jag har inte tagit procren. Varför mina mens måste strula nu när det är extra viktig att vara i tid ...aaahhh
Sofiii: För vår del var det så att mitt amh-värde var för lågt och efter ett ivf-försök som fick avbrytas pga. för få äggblåsor, blev vi rekommenderat äggdonation istället. Vi blev också nekat att försätta i samma klinik pga.ålder och resultatet. Vi hade kunnat att fortsätta på någon annan klinik men eftersom jag var 39 år och visste inte om vi hade lyckats, tänkte vi påbörja ÄD process istället pga.väntetid 6 mån i Finland och i Sthlm 2 år. Barnet blir biologisk mitt ändå. Du behöver inte oroa dig än och jag tror nog att ni får testa ivf. Lycka till.