• midsomer

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Ska också göra ÄD i Åbo, i september. Vi har tackat nej ganska många ggr till olika donatorer för alla har varit så mycket kortare än oss. Det känns inte helt bra att göra det men dom korta verkar helt klart vara över-representerade i Åbo .

Nu har vi ändå tackat ja till en som är kortare än oss för jag orkar inte dra ut på det mer. Nu visade det sig att vår donator ska resa bort hela augusti så insättningen blir inte förrän i september. Vi har fått papprerna och allting men jag känner nästan för att ringa och kolla om det inte finns någon annan donator tidigare.  Dessvärre har dom ju stängt nu.

Har ett barn sen tidigare men får inte till ett syskon och jag är 42.

• midsomer

Hej! Jag förstår hur du känner NinaCamilla ! Livet är så himla orättvist ibland. Man blir bara så för-b på allt.

Jag har i alla fall själv varit och gjort FET i Åbo för precis en vecka sedan. Tycker att allt känns lugnt än så länge. Symptommässigt! Däremot mår jag ganska uselt av tabletterna och har dessutom åkt på nån influensaförkylning. Huvudet mår inte riktigt bra  kan man då säga. Har aldrig haft sån huvudvärk som under denna behandling har iof aldrig tagit progynon tidigare.

Fick igår kväll hugg högt upp och lite längre upp på sidan av magen. Det är kanske lite oroväckande,...eller inte man vet ju absolut ingenting ännu

Är det någon som vet om man kan sluta med tabletterna direkt om man skulle få minus?

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011