30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tabbs, har du tagit första ÄL-testet?
draken förstår att det är nästintill omöjligt att vara avslappnad o positiv, men försök att putta in lite positiva tankar o känslor emellanåt så tar de kanske över helt så småningom:)
CT- låter härligt att du är så positiv nu! Skönt! O va underbart med nytt kök, jag vill oxå! Va har ni för kök, färg m.m.?
tm- känner igen mig i att känna sig deppig o "svag", men hoppas d känns bättre snart o att du hittar lusten under ÄL:) Jag försöker intala mig att det inte är tvång... Åh snart e d helg o d ska bli sol!!
Ego- blöder fortfarande! när ska man bli orolig?
Tackar, vi tänkte göra köket själva först men insåg att barngrejen och jobbbyten tog för mycket kraft. Vi hade jätte bra hantverkare som fixade med allt.
Jag har testat 2 ggr med "spökstreck" men idag har jag börjat blöda. Ska ringa Sophia Hemmet imorgon och boka inseminationen. Längtar!! Läkaren hade ringt nu på em som jag missade faan faan det kanske var viktigt!! Men men.... Sambon åker imorgon för nya fördjupade tester som det heter. Därefter ska han få träffa androlog. Hans spermier är få till antalet, bara ca 1 mijon är friska (vilket iof är bra- det är lägsta gränsen för att få testa insemination) och de var fel form, de rörde sig fel samt att de hade kromosom- och zinkbrist. Så där ja! Inte svårt att förstå att det inte fungerar. Om det fungerar så är det mest troligt att min kropp stöter ut pga kromosomfelet...
Just nu känner jag att jag vore ok med att få bara en halvt fungerade bebis, bara den kommer .
JLD - Grattis! så underbart att se hjärtat!!
Draken- har du bokat VUL ännu?
Tabbs- du vet vad som gäller- bara att köra!!
Tm- jag undrar också vad detta wild yam är för någonting..
Jag fick tid redan idag för första vul! Tjohoo!
Hej hopp! 3e dagen med Pergotime och jag mår prima! Känns som steg 1 i projektet insemination är avklarat. Bara 2 dagar kvar, håller tummar och tår att jag får fortsätta att må bra och att äggblåsorna blir bra;)
Tjohoo 4e dagen och jag mår bra!. VUL på torsdag - mkt pirrig över hur kroppen svarar och om äggblåsorna blir bra...!
Hoppas ni alla gravida och snart gravida mår bra i det strålande vackra vädret!