30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tabbs2 skrev 2012-01-30 10:24:52 följande:
Hej på er!CT- låter ju super att det går framåt så bra:) åh himla kul med nytt jobb o allt annat! Bra!
JLD- låter inge kul att ha så ont...kan man göra ngt åt just smärtan? Kan som sagt va bra att vänta en mens...men förtsår precis hur frusterande d e...
Draken-hoppas helgen vart bra?
Själv hade vi en bra helg trots mens;) åkte längdskidor igår för första gången på typ 15 år, kass teknik så jag har fruktansvärd träningsvärk idag:) men kul va d! Ska verkligen försöka tänka att jag nu har lite mer tid på att komma i form m.m...
Tack, helgen var lugn och skön. Fick dock veta att jag måste göra en jäkla omtenta nästa vecka men å andra sidan håller det mig sysselsatt...
Åh, längdskidor är ju grym träning. Fick du ont i ljumskarna kanske?
Har också funderat lite på mina "levnadsvanor" och jag ska försöka satsa lite på att bli lite hälsosammare...nu tränar jag 5-6 gånger i veckan och har varit ute och festat rätt mycket...3-4 gångers träning och mindre fest kanske? Tror iofs inte att det spelar så stor roll i fertilitetssyfte då det nästan var ännu värre de gångerna vi lyckades...aja...
Låter som om denna mens inte var en av de värre gångerna? Nu satsar vi på oktoberbarn