• tm78

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

God morgon tjejer! Hoppas att alla har haft en fin helg. Jag har njutit av soliga vårdagar hemma i trädgården
    Instämmer med er andra, det är otroligt skönt att kunna ventilera här och få stöd från andra i en liknande situation. Ovärderligt!

• tm78

Idag efter lunch som slog PMS till. Som ett bollträ i nacken. Sitter på jobbet och försöker pressa undan tårarna som bara är där utan att jag vet varför. Herregud, varför ska det behöva vara så här?!
    Jag blir så vansinnigt besviken. Har bara lust att sätta mig i ett hörn och tjuta som en unge just nu. Gråter

• tm78

Helt säker är jag givetvis inte, kroppen har ju blivit ganska annorlunda efter MA't. Men det känns ganska hopplöst just nu... Tack för kramen, den värmer
    Ska på spa (igen!) till helgen, med hela familjen och det ska bli jättemysigt, sen blir det nya tag igen.

• tm78

Inga blåsor?

Hoppas verkligen att ni ser äggblåsor på måndag då istället (för det är måndag och inte middag jag antar att det ska stå... )

Kram!

• tm78

Ingen mens, inget plus. Men tanten kommer nog idag, det känns så i ryggen.
    Skönt med fullt upp Tabbs!

• tm78

Jodå, tanten har kommit. Men jag dök ju ner i källaren redan förra veckan, så det känns inte så farligt idag.
    Jag håller alla tummar och tår för att det verkligen var en nidblödning i lördags Tabbs! Hoppas hoppas hoppas!
    Och jag håller alla tummar och tår för CT idag också, hoppas att ni ser några blåsor!

• tm78

Men gud, GRATTIS Tabbs! Skrattande 

Det verkar ju gå nån slags gravidvirus här i tråden... Flört Jag vill också bli smittad!!
    Jag hade nog också börjat med progesteronet med en gång, men ring och hör för säkerhets skull.

Och grattis CT till fin äggblåsa! Jag håller tummarna för vällyckad insemination imorgon!

Hur går det med dig Draken? Som Tabbs skrev så är det ju helt normalt att symptomen kommer och går, men jag förstår att du blir nojig. Har du varit på VUL än?

JLD - hoppas att allt är bra? Det var längesedan vi hörde något från dig.

• tm78
    HjärtaÄLHjärta 
    ca 20/3 CT11
    ca 29/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 24/3 Tabbs 
    ca 7/4 CT11
    ca 15/4 tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v? JLD1979 
    v6 Draken 

Nalle BF Nalle 
    121020, JLD1979

BabyFÖDDABaby 
  • tm78

Men Tabbs… Ge inte upp! Spottings och småblödningar kan man ju ha hela graviditeten utan att det behöver betyda något alls. Och du kanske hade mer utspädd urin i dag än i går? Att du var uppe och kissade på natten kan DEFINITIVT ha påverkat hcg-nivån så här tidigt. Du kanske helt enkelt inte ska testa imorgon alls, utan vänta en dag till…? Så slipper du analysera så mycket - man blir ju ändå bara stressad av det... Kram! {#emotions_dlg.flower}

Usch JLD, det låter inget vidare  Jag hoppas att vår, sol och värme kan hjälpa dig ur depressionen och ge dig lite energi igjen. Men skönt i alla fall att illamåendet har släppt lite och graviditeten verkar stabil. Kram! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?