• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Catarina, låter tungt just nu... Kroppen kan ju som sagt ta lite tid på sig att återhämta sig- det dryga är att då tar det psykiska längre tid oxå..tycker jag iaf.. Hoppas den återhämtar sig fort iaf!
    Jag brukar märka att det kan vara så när man genomgår en kris att man projicerar sina känslor på varandra...man är ju så nära varandra att det ibland är svårt att vara objektiv o förstå den andra osv...man är bara arg o ledsen o frusterad o låter det gå ut över den som är närmast... Hoppas ni löser det o kan prata med varandra!

Draken- BIM snart?

Ego- ÄL inom några dagar!

• Tabbs2

mtt78- då är vi ganska lika igen då:) Jag brukar få ÄL flytningar flera dagar innan ÄL...kör du med ÄL-test?
    Jag är på dag 12 men har inte fått ngt positivt ÄL-test än...
    Ligg i ordentligt nu:)

Draken- några tecken på att det är något annat än mens på g?

Catarina- hoppas det känns bättre idag?

• Tabbs2

Draken- hur går det?:) Beställ lite tester från testlagret! Du får dom imorrn:) kan ju va bra ha även om det inte blir ngt nu...

mtt- positivt ÄL-test än? Jag har inte fått det än (dag 14) men imorses så såg det ut som att det är nära:) ikväll kanske tom...

Catarina- skönt att du mår bättre nu! Hur gör ni framöver, ska ni försöka igen?

• Tabbs2

mtt - det kommer nog snart då ska du se...det brukar (iaf för mig) vara så att ägget släpper ett till två dygn efter det första positiva ÄL-testet (har hört att ÄL är när testen blir neg igen)..så du kanske har ÄL just idag då... Jag använder digitala ÄL-testen så slipper man analysera så mkt..nu gör jag ju det ändå :) för man kan ju se när strecken blir starkare...men man behöver inte vara rädd att missa toppen utan kan mer se att det är på g! Passa på att ligga i nu, hehe:)

• Tabbs2

gött mtt:) då är det bara den låånga väntan nu då...:)

Jo fick gald gubbe igår kväll:) tempen liteupp idag vilket skulle kunna betyda att ÄL va redan igår... men det tror jag inte riktigt på för jag sov ganska illa o va uppe mkt..tror snarare att ÄL sker idag (el kanske imorrn)...får vänta o se hur tempen är imorrn...men tänkte be mannen om en omgång ikväll:)

Draken- ngt nytt?

Catarina- hur går det?

Kram på er o ha en fin helg!

• Tabbs2

draken va tråkigt! Men känns som du tar det ganska bra ändå...

Catarina, kan va bra att fokusera på annat ett tag, det är ju inte så konstigt att man blir väldigt anti emellanåt...

mtt- hur har det gått med ÄL?

Själv så vet jag nu inte riktigt när jag hade ÄL...FF vill sätta min ÄL till dag 14, men jag skulle nog vilja ha den til dag 16..men skitsamma vi täckte upp båda så nu är det ju bara vänta o se...men har ingen bra känsla..som om man nu skulle kunna ha det, haha:)

• Tabbs2

Mtt- jag har väl troligtvis BIm den 27:e typ...
    ska försöka göra som dig den här månaden:) också med tanke på att jag verkligen började tro att det va ngt förra månaden..
    Håller tummarna att det tar sig för oss båda:) nu har vi gjort vad vi kunnat den här gången iaf:)

• Tabbs2

Hej J1979,
    Usch va tråkigt beklagar verkligen! Det är inget roligt att behöva gå igenom ett missfall...
    Hoppas allt kommer ut fort så att du är på banan snart igen...

Jag har nog haft tur men för min del har mensen kommit tillbaks som vanligt, dvs jag har i stort sett kunnat räkna första dagen på MF som första dagen på mens (första riktiga blödnigen vid MF ej bruna spottings o så...)
    Jag har gjort så att jag testat med billiga graviditetstester för att se när gravhormononerna är ur kroppen och så fort gravtest varit neg har jag börjat kolla med ägglossninsgtest (för att se att allt är igång igen)...

Hoppas du mår bättre snart!

• Tabbs2

mtt- hur går det för dig? Några känningar så här ca en vecka efter ÄL ;)?

Catarina- hur mår du?

Draken- en vecka till ÄL?

Ego- typ ÄL + 7...massa flytningar, känns som kissar på mig ibland (fräscht värre) men tror inget ändå hehe (tror ngn på d?) tempen upp ordentligt imorses oxå vilket spär på förhoppningarna mer...faan också..jag skulle ju inte hoppas!!!!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?