30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Nästa månad måste ni hjälpa mig att hålla förväntningarna nede... Jag hamnar snart på psyket annars!
Ha en förträfflig helg allihopa!
Härligt Draken! Men både du och Tabbs var ju i höstas på odenplan, vad hände med de mötena? Blev det någon uppföljning?
Halloj, drakenoch Tabbs, usch hemskt att ha sånna dagar men de rullar förbi och sen är man pigg igen...
Vårt möte blev en chock för oss båda tyvärr... Det visar sig att min sambos simmare är värdelösa.. De var många, men fel form/utseende och dålig rörelse, för lite zink och något mer kasst som jag inte minns. Jag däremot , kärnfrisk, fertil, inga konstigheter förrutom PCOS. Vi är båda chockade och ledsna. Nu blir det insemination nästa mens, mer utredning av sambon och sen ivf. Det kan inte gå "naturligt". Det lät på läkaren som att en simmare av tre miljoner borde vara frisk, men osäkert. Adoption nästa?! Känns ok med adoption men det stressar mig att vi bara blir äldre och jag vill ha barn NU. Man får inte alltid som man vill, den saken är klar.. Tack och lov jobbar gynläkaren väldigt snabbt och vill köra igång inseminationen direkt, och komma igång med all behandling nu direkt. Sambon är knäckt av skuldkänslor och jag sörger att vi inte blir med barn naturligt.. Aja, när chocken har lagt sig kommer det kännas bättre!