Tabbs2 skrev 2012-01-24 09:33:07 följande:
CT- ja det är väl märkligt att läkare inte kan vara lite mer sympatiska...men jäkla skönt att det verkar hända lite grejer! Måste ju va skönt att ha en slags plan? Hmm har för mig att jag hört att pergotime kan hjälpa de som har PCO, men d va inget hon nämnde? ( eller är det d som menas med äggstimulering kanske:) )
Vårt kök skulle oxå behöva en uppfräschning!
tm- hur känns d idag då? fortf inte testat ngt? Jag känner INGET men va ändå tvungen att testa idag...nada/zip/zero/inget!:)
Jag är oxå ganska omotiverad på jobbet (märks ju om inte annat av att jag hänger här hela tiden:) ) men ska försöka intala mig att det kul!
Åh badrum vill jag oxå renovera:)
JLD- jag kan oxå va så där omåttligt hungrig ibland...tror man kan bli d om man e lite nere o deppig o så...
Har du förresten kollat att allt hcg gått ur kroppen?
Usch låter tungt utan semester, de måste man ha för att orka:) Men du kommer hitta ork när du väl ska flytta för då är det ju så kul o spännande samtidigt:)
Ja du vart vill inte åka;) men tid o pengar sätter som vanligt stopp! Vi lutar åt att det blir azorerna över påsk...min sambo har tjatat om de i typ nio år nu:)
Draken- hur går? närmar sig ÄL?
Åh, Azorerna, vad spännande
Nu byter jag ämne till ett tidigare...Starta ett företag då Tabbs? En dröm som du kan spåna på kanske?
Kan inte bestämma hur jag gör med ÄL-testen...är på dag 12...har inte börjat testa än...men brukar iofs ha sen ÄL...och vill helst skita i det...