tm78 skrev 2011-11-30 13:12:44 följande:
Har precis läst igenom hela denna tråden, och jag passar ju in här jag också. Tyvärr. Jag har iofs “bara” haft ett MA, men det är illa nog. MA’t upptäcktes i vecka 10, men embryot hade varit dött i över 3 veckor.
Just nu är det drygt 3 veckor sedan jag fullförde den medicinska aborten, men jag har fortfarande tydligt positiva graviditetstester (senast i söndags). Känns ju som ett hån, men vad ska man göra?
Idag har jag ganska kraftig molvärk i korsryggen, precis som jag brukar ha innan mens och ibland också när jag har ägglossning. Men... eftersom jag hade en positiv grav.test i söndags, så borde det väl inte kunna vara ägglossning på gång?? Men temperaturen idag var 0.2 grader högre än vad den har varit alla andra dagar jag har tempat (fast jag har inte gjort det regelbundet så det är nog inte så tillförlitligt).
Jag tränade igår, så det kanske bara är träningsvärk? Fast det känns precis som min vanliga mensvärk... Blir väldigt förvirrad. Litar ju inte på kroppen för tillfället, men HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS att det är ägglossning och att jag har en normalt fungerande kropp igen! Man vill ju komma vidare.
Jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att få upprepade missfall. KRAM till er!
Välkommen!
Även fast det är en tråd man helst skulle vilja slippa vara i...
Ja usch va tungt det är med missfall...har inte haft MA men kan föreställa mig att an känner sig ganska lurad av sin kropp...
Det kan inte vara så att det är lite rester som kvar som nu kroppen försöker stöta ut? Det kan ju oxå förklara varför du fortf har positiva gravtester, kanske? Har för mig att gravhormon måste försvinna ur kroppen innan man får ÄL igen...
Håller tummar att kroppen snart e på banan igen..
Har ni försökt länge?