CT11 skrev 2014-08-28 18:52:04 följande:
Draken- men GRATTIS!! Åh faan va avis jag blir!!! Men på ett positivt sätt, lyckos dig:)
Jag och dottern skolar in henne denna vecka. Verkar ok förrutom att hon (jag och hennes pappa...) har problem med sömnen och det kommer att bli svårt tror jag för personalen att få henne att somna på madrassen. Men men.
Syskonförsöken rullar på... Blir inget. Ibland dubbla ÄL på en månad, ibland fördröjd ÄL och även om vi prickar och ligger vid rätt tid så blir det inget. Utredning på Sophia hemmet igen och vi försöker kanske med insemination igen i höst. Så många runt mig är gravida med syskon trots att nästan alla har sagt att NEJ GUUUUUD vi ska vänta med syskon!! om samtalsämnet kommit på tal. Känns jobbigt..
Usch, trist! Det positiva är ju att du vet att du kan bli gravid. Jag tror att många inte vill berätta att de "försöker" och sedan vips är gravida. Eller åtminstone att de tänker det får ske när det sker... Jag kan ärligt säga att vi inte riktigt hade planerat denna graviditet men eftersom det tog sådan tid med sonen så ville jag inte skydda mig heller. Frågade någon sa jag att jag ska plugga klart först...och det var ju en halv lögn...
Jag håller tummarna att du blir gravid snart.