30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Åh hoppas att du redan har ditt påskägg Tabbs!
Åh hoppas att du redan har ditt påskägg Tabbs!
Underbart Tabbs! Det här tror jag på. Kram (tenta på fredag...kämpar på...)
Tm, håller med Tabbs fullständigt.
Vet inte hur mycket energi du vill lägga ner på det men går det att överklaga? Jag har blivit expert på att överklaga beslut. Men man måste tycka att det är värt det och att man känner att man har rätt. Hade jag varit i dina kläder hade jag definitivt gjort det och ffa hänvisat till det bättre värdet.
Nej, ge inte upp tm! Du kommer bli mamma och en fantastisk sådan. Du är ödmjuk, omtänksam och ger aldrig upp. Visst har jag rätt? What a combo!!!!
Hej!
...kan jag ju börja med!
Jag har inte övergivit er. Har bara haft så himla mycket med allt (skäms...).
Tabbs, låter ju jättebra. Jag håller tummar, tår armar och ben. Strongt att du inte testat än tycker jag. :D
Tabbs, vågar man fråga hur det går?
Fan vad tråkigt!
Väntat pga att du tror att det är immunologin som spelar roll eller bara en känsla av att det inte gick denna gång?
Vad händer nu?
Ok, försök njuta av att du ska gifta dig Tabbs. Det är fantastiskt! Känns det som om du kan koppla bort bebisverkstaden lite och fokusera på det?
Jodå, har en 8-månaders livlig liten pojke hemma. Det är fantastiskt. Har dock brottats med mitt samvete för skola och tentor kontra vara med vår lilla son bara. Lyckades klara en tenta under våren. Det är bra. Har en kvar som jag ska göra nästa vecka/alt. i augusti. Testar iaf. Världsliga problem, jag vet...
Hahaha, vad roligt! :D Klart du ska passa på.
Det här meddelandet borde jag ha skrivit väldigt, väldigt länge sedan.
Jag läser här ofta men och följer er alla, håller tummar och tår när det behövs. Har tyvärr haft lite för stressig tillvaro. TM och Tabbs ni är fantastiska kämpar.