• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tabbs, jag hittade den här: www.centerforhumanreprod.com/pdf/AMH%20Update.pdf

Hade inte heller velat höra "släpp det och åk på semester" men vi är ju alla olika...och det har ju faktiskt fungerat för en del...bara att skicka in papper. Beror ju lite på hur man är som person.
    Sa du något om de positiva graviditetstesterna?

• Draken

Tabbs, håller med och kan inte annat än beklaga. Vill också ha sådan resonemang. Om du tycker att det är värt det, kan du inte byta läkare? Jag hade en manlig på UG innan vi träffade RH. Han var grym. Hade ett bra medicinskt resonemang med mig om min hjärtformade livmoder. Inget daltande men man får ju vara medveten om att de inte kan svara på allt heller... Kan förmedla kontakten om du vill?

• Draken

Mmm, men du vet säkert redan att du i vissa fall vet mer än vad de vet. Läkarna har en spec.kompetens inom ett område som inte är helt lätt. Dock kan de hjälpa dig med lm när ni båda tycker att det känns rätt så det gäller ändå att ni kommer överens.

• Draken

Åh CT, men det är ju som du skriver kanske inte så kul men nödvändigt...och viktigast av allt, inget farligt! Stor kram till er och trevlig helg till er också :)

Tabbs, läste mitt tidigare inlägg och hoppas du tog det på rätt sätt...lät lite drygt :(

• Draken

Men grattis som tusan Tabbs. Vad underbart! Vilken lycka att få planera ett bröllop. Har ni någon tanke?

Tjingeling, skönt att mensen kom. Nu kan ni köra på.

2013 är ert år! :D (och Tm's)

• Draken

Åh Tabbs, Gotland bor i mitt hjärta :)
    Vilken del av ön?

När det gäller armträning hade jag satsat på att köra mycket funktionell träning med kroppsvikten. Tycker det brukar ge snyggast resultat. Ex dips, armhävningar, chins med smalt och brett grepp... (tungt med chins utan hjälp så förhoppningsvis har gymmet en hjälpmaskin eller om man har turen att ha en träningskamrat). Det finns ju en hel massa teori om träning och det där är bara min filosofi... Hur mycket tid har du tänkt lägga på träningen?

• Draken

Hej alla fina!

Har följt er men har haft så mycket nu så jag har inte skrivit något inlägg...Skäms 

Tm, hur känner du dig nu? Fasiken för det här jäkla väntandet. Tycker ni alla är helt otroliga som kämpar på och peppar varandra. Det kommer att vara värt det!
    Jag är precis som din sambo förresten. Hatar att flyga! Blivit lite bättre med åren och skulle inte skippa att resa men tror att planet ska störta varje start och landning. Starten är värst. Well, hur blev det med resplanerna?

CT, det går bra på fredag ska du se. Gropar kan vara allt möjligt. Har du fått något leende än?

Tjingeling, njut för tusan! Vinluncher är en del av livet ju. 

Tabbs, shit vad bra att kötiden var så pass kort. Jag trodde också att den var mycket längre. Då kan ni ju fortsätta att planera bröllopet under tiden ocksåSkrattande 

Ego, vi har satt oss med världens renoveringsobjekt till lgh... Var värre än vi trodde, men, men...blir nog bra till slut. Vår lilla kille är helt fantastisk och ligger bara och skrattar, äter och sover.

• Draken

Hej!
    Har tänkt så länge att jag ska skriva något...men har haft så mycket rörigt här :(

Först och främst, jättegrattis Tjingeling! Håller tummar och tår för att allt går vägen.

Jag läser tråden så ofta jag kan. Tänkte mest bara nu höra av mig och ge ett livstecken! Kram

• Draken

Tm, tycker också att det lät positivt!

Jodå, allt är bra men vi har haft helt kaotiskt mycket med all renovering. Nu när det äntligen lugnat sig har jag tre veckor till en jäkla omtenta som jag kuggade för ett år sedan och måste klara för att få läsa vidare i höst igen. Brottas med mitt dåliga samvete för lilla plutten här hemma, tröghjärnan som inte får in ett skit pga amning och sömnvanor som är lite sisådär, och att min sambo inte varit hemma i Dalarna en enda gång sedan han kom i september. Vi hade tänkt åka till påsk då det är långledigt men vet inte om jag fixar att läsa där...
    Jag vet, helt världsliga skitproblem egentligen...men jobbigt nu :(

Annars är vår lilla krabat 6 månader, börjat äta vanlig mat, vänder sig fram och tillbaka, går på babysim och är världens gladaste lilla unge :D

• Draken

Hej igen!
    Läste precis vad jag skrev sist och egentligen är det ju bara skitproblem som inte hör hemma i vår tråd.

Tabbs, jag hoppas på att Gotlandsluften hjälpte simmarna åt rätt håll. När har du BIM?

Tjingeling, hur går det?

Snöuggla, mår ni bra allihopa?

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?