• CT11

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tack allt blir bara bättre här. Är fortfarande så förundrad och tacksam över mitt lilla barn. Men det är kämpigt och jobbigt att ha barn!! Hon sover dåligt o är ett riktigt kraftpaket med mycket egen vilja:). Är jätte orolig då hon är liten i växten, jag själv är ju lång och kraftigt byggd men BVC är inte oroliga. Har fortfarande mycket att prata med min underbara psykolog om också... Och min bästa kompis har gjort slut:(:( men mitt i allt har ju ett nytt liv börjat och det är en befriande känsla!

• CT11
    Tabbs2 skrev 2013-10-27 11:17:47 följande:
    TM- jobbigt med ägglossningen, men hoppas också att mensen kommer som vanligt o att det bara hoppade over en månad... Hur mår du annars?

Tjingeling- två och en halv vecka är ju nära nu:) Skönt att du mår så bra så det inte blir olidlig väntan..

CT- bra att det går åt rätt håll! Men det är klart att det är jobbigt med barn...tittade du på nyhetsmorgon på fyran idag? Handlade om hur man mår o känner sig efter man fått barn o så...

Men himla tråkigt med din bästa kompis! Men då kanske hon inte var din bästa kompis ändå??

Själv kämpar jag på...har ont som fasen I äggstockarna o brösten o är trot o irriterad...klarar den här sprutomgången mycket sämre...men får bita ihop..inte manga dagar kvar nu...   
    Nä hon var väl inte det! Och vi har varit vänner i 20 års tid så man tycker man ska kunna prata med varandra men hon säger inget... Och jag frågar inte heller, försökte öppna upp för att prata igenom det men hon blev för nervös tror jag. 

• CT11

Tabbs- jag har haft så. Trodde då det var missfall men gyn sa att det lät osäkert med tanke på att jag inte testat för grav.

• CT11

God jul alla fina här inne i tråden. Hoppas ni får det trevligt o avkopplande. Stor kram!!

• CT11

God fortsättning!
    TM- hur har det gått med sprayer? Håller såklart tummarna.

Tabbs - hur går det för dig?

Tingeling. hur mår ni och hur går familjelivet?

Ego- jag har börjat jobba igen... Bläää men måste göras. Dottern sover katastrofdåligt fortfarande men nu får mannen ta nätterna så det känns ändå nytt och fräschtFlört.

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?