• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

HjärtaÄLHjärta 
    ca 20/6 tm78
    28-30/6 tabbs

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 23/6 35åringen
    ca 4/7 tm78 (försök nr. 15, nr. 9 efter MA)
    ca 13/7 tabbs (försök nr 24, nr 9 efter sista MF)

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v21 JLD1979 
    v19 Draken 
    v15 Snöuggla 
    v13 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken men allt över v 36 är bara bonus...
    121203 Snöuggla 
    121215 CT

ÄppleCOMING UPÄpple
    9/7 RUL Snöuggla
    9/7 Första läkarbesök för vidare utredning, tm78
    1/8 TUL, Draken
    23/8 TUL, Draken

BabyFÖDDABaby
  • Draken

Jag tog bort lite bakgrund från lägenheten bara, därför ser det kanske lite skumt ut men magen syns ju iaf... Så här ser den ut:

• Draken

Glad midsommar fina ni!

(Nu har jag inte hunnit läsa alla de senaste inläggen ordentligt men ska göra det efter helgen.)

• Draken
    35-åringen, tråkigt med din mormor. Förstår att du vill umgås mycket med din farmor nu. 98 år!!! Jäklar vilken kruttant, och vilka gener du måste ha. 

Att inte fokusera på bebisverkstaden utan att tänka mer på sina framtidsdrömmar och planer, så tänkte vi med. Vi bokade en utredning i mars men plussade veckan innan. Psykologiskt eller slumpen, det får man ju aldrig veta...en tror ändå det är klokt att tänka så. Man kan ju bli knäpp för mindre. 
  • Draken

Tabbs, åh, ost och vin is the shit. Lät som en mycket trevlig midsommar. Heja ägglossningen nu så den kommer innan din sambo drar!

Tm, undrar också, har ÄL dykt upp? Njut av skärgården. Här i stan är det som sagt ett jäkla pissväder...

CT, haha, ja, övningsköra kan vara nervpåfrestande. Tänk när du sitter där med kortet i din hand. Då är det värt det. Lycka till! Hur mår du annars?

JLD och Snöuggla, hoppas ni också haft en fin midsommar!

• Draken

35-åringen, vem vet...att dra ner på kaffet kanske gör susen för dig!

Tabbs, hur länge kan du hålla dig innan du testar?

• Draken

CT och Tabbs, vad fint skrivet av er båda. Tabbs, jag håller med CT, du är verkligen stark och jag är också övertygad om att du kommer att bli mamma. Om man tänker statistiskt (vet att det hjälpte mig ibland men kanske inte hjälper alla) så har det ju inte gått så lång tid efter det senaste missfallet? Varje månad bör du ju ha oddsen på din sida...för du kan ju bli gravid! Jag hoppas, hoppas, hoppas att det är din månad nu.

Jag har inte lyssnat på Klara men ska göra det under semestern när jag har lite mer tid.  

• Draken

JLD, beställde ni vagn från Pramworld? Jag har bestämt mig för Joolz-vagnen men vet inte riktigt om jag ska köpa den i Sverige eller beställa från utlandet...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?