• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Hej igen,

Det gick inte denna gången heller...
    fattar inte vad som kan vara fel!? Jag vill verkligen inte vara med om detta igen, orkar inte!!!

Bokat tid för utredning på ultragyn vid odenplan (stockholm) fick den 15 nov (en heel evighet dit)...bläää
    vill inte alls vara en av de få procent som får tre missfall på raken...

• Tabbs2

Nä vad säger man...tungt är det...

Vad sa Hans W på ultragyn ang utredning då?

just nu känns d som jag vill skita i allt..men hoppas att kämparglöden kommer tillbaks snart...känner mig bara så himla misslyckad just nu...

• Tabbs2

Känns redan lite bättre efter en helt svart dag igår...försöker strunta i tankar som att tänk om det aldrig går..tänk om hela min "äggbank" e dålig osv...

Ja vi följs verkligen åt, då har du utredning dagen innan...ska du gå själv eller följer din man/sambo med? vad ska man tänka på o fråga o så?

• Tabbs2

Spännande att plugga till läkare:) ja då kanske du har tillgång till lite mer material o så...själv är jag jurist o det handlar inte så mycket om upprepade missfall;)

Min sambo följer oxå med...

Idag har blödningen kommit igång ordentligt..känns skönt ändå att det är på väg ut nu så att säga...

• Tabbs2

hallåj!
    Hur e d?
    Är det ÄL för dig nu, eller har det redan varit?

Jag ska börja kolla med ÄL-test i helgen tänkte jag..har slutat blöda och har neg på gravtest...

Ha en bra helg!
    Kram

• Tabbs2

Hej!
    Ja visst är det ganska intressant att tempa?  Tror du att det blir mens eller kan det bli ngt annat?

Jag tempar varje dag, har blivit som en "drog" plus att min akupunktör vill se mina kurvor varje gång:)

Vet inte om du är intresserad men du kan se mina kurvor i ngn av nedanstående länkar (hoppas jag)

<a href="www.fertilityfriend.com/home/352cd7">My Ovulation Chart</a>
    [url=www.fertilityfriend.com/home/352cd7]My Ovulation Chart[/url]
  • Tabbs2

Hej Catarina!

Du är jättevälkommen hit:) även om det såklart är supertråkigt att du måste vara här...

Jag är oxå nyfiken på hur länge ni försökt o så..om du vill berätta...

• Tabbs2
    Draken skrev 2011-10-17 22:17:31 följande:
    Ja, mkt intressant! Känns som vanligt...mens I guess...
    Hur ofta går du hos akupunktören?

Hmm, funkar inte att kolla från min dator...hade varit väldigt intressant att se...hmm...går det att kopiera bilden tror du? Om du vill såklart...
    Jag går ungefär en gång i veckan på akupunktur och har gjort sedan mitt andra MF i mars...

Ska försöka ordna så man kan se mina kurvor...
  • Tabbs2

Ja visst är det beroendeframkallande:)

intressanta bilder! spännande att/hur det funkar eg:)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?