Det är så nedrigt att man kan längta så mycket så länge och sen funkar det ändå inte när det väl händer. Men jag ska ta det lugnt nu, vi är ju inbokade hos Sophia hemmet 23 jan så hoppas på någonting konstruktivt där. Jag började blöda och trodde det var mensen, som ju skulle komma då. Den var något försenad och betedde sig underligt, kom väldigt lite, försvann, kom igen, ingeting på natten etc. Så testade igen efter ett par dagar med denna konstiga mens. Positivt, 2 dagar i rad. Igår, efter vi haft sex kom blod (färskt) har hört man kan få det... Sen började det komma mer blod. Även kvällen innan kom det mer, men jag mådde samtidigt illa så trodde det var ok. Igår efter långpromenad hade jag smärtor liknande menssmärta, mkt spänd mage och hade en stor brun fläck i trosan (ursäkta alla detaljer!!) sen dess har det kommit en del färskt och gammalt blod. Inget illamånende men molvärk i ryggslutet. Ingen jättekraftig värk idag men färskt blod fortsätter att droppa tex när jag kissar, vilket jag gör ofta. På vårdguiden sa de att det enda jag kan göra är att vänta, testa igen om ca 2-3 veckor. Är det positivt då är jag gravid, annars inte. Men jag målar Faan på väggen så blir jag inte lika besviken senare.. Hur går det för er andra? Draken- kul att du tittar in. När har du ÄL? Satsar ni på att pricka den?Hur mår ni andra?Kram