30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Draken- Låter som ni kan ta det lugnt nu då och lära känna den lille . Mig veterligen är gulsot jätte vanligt. Blir nyfiken vilket sjukhus ni är på..... I Stockholm?? Vi väljer mellan Huddinge och Sös. Min lillasyster är BM på SÖS, men jag har hört väldigt många skräckhistorier från SÖS just, så är osäker trots att det ligger väldigt nära där vi bor. Huddinge är andra alternativet då vår MVC rekommenderar dem. Dock har min sambo lite trauma från Huddinge då han var där och lämnade alla sina olika prover i vintras.... Vi får se .
JLD- Hur går det för er??
Tm- Skulle också vänta om det inte känns hundra att börja nu. Tänk va spännande att det börjar hända saker!
Tabbs- Hur är läget med dig? Mår du bra?
Snöuggla- Får du också mycket sammandragningar? Hur känns de? Mina krampar så det känns som jag knyter näven det hårdaste jag kan, typ. Och de avlöser varandra utan att vila (knappt) och kan hålla på så i flera timmar. Har du pratat med din BM om det, vad säger hon?
Ego- Vi ska på tillväxtultraljud på onsdag då läkaren på Huddinge tyckte att min mage var på tok för liten. Ska även träffa läkaren igen på min MVC i hopp om att bli sjukskriven deltid. Är hemma idag pga förkylning, och märker att det känns otroligt skönt att bara få vara stilla och vila. För första gången i hela mitt liv som jag uppskattar det... Är annars ganska så ADHD av mig!