-
-
Ja, det var ju inte mycket blod (eller vad det nu var) och det har försvunnit... Tack för stöd. Ska försöka slappna av. Tror jag avvaktar lite med läk...
JLD, det är ju väldigt olika när sparkarna börjar kännas men jag förstår att du är otålig. Det kommer snart ska du se.
Hur mår ni andra? -
Grattis Tabbs! Hoppas du får en fin födelsedag. Tråkigt med negativt test men se till att njuta av din dag och drick gott vin.
-
Jo, blodet är borta...får tänka att det var något som skulle ut bara.
Snöuggla, snart, snart, är det Nupp, men förstår att tiden går i slow motion. Försök att sysselsätta dig. :D -
CT11 skrev 2012-05-18 10:25:51 följande:Hej allihopa! Tabbs- grattis till din födelsedag!! Just nu önskar jag att jag inte vore gravid.. Mitt psyke är satt ur spel och illamåendet och tröttheten får mig att nästan ångra alltihop. Så ett glad vin och en oförstörd fräsch kropp känns såååå avundsvärt. Jah, ni hör ju;). Kram på er och hoppas alla har en trevlig helg!
Ja, usch vad det där illamåendet är drygt. Jag (som egentligen inte är någon rutinmänniska) tror på fasta matrutiner och att inte stressa. När jag har missat måltider, ätit dåligt och stressat har det blivit hundra resor värre. Nu slipper jag ofta illamåendet men det kommer tillbaka om jag slarvar...och då timmar efter slarvet...
CT, håll ut! Det blir bättre
Hoppas ni andra har haft en fin helg i solen. -
Tabbs, förbaskade tant-fan! Skam den som ger sig säger jag bara.
JLD, jag håller med dig totalt. Man får försöka vara "smartare" än all denna ytlighet... En kompis till mig vägde över 90 kg när hon födde. Hon väger normalt runt 60... 14 kg lättare var hon dagen efter förlossningen...så visst kan det samlas en hel del vätska också. Tycker också att det låter sunt att lyssna på din dietist.
Man kan ju alltid försöka ta bort så mycket godis och andra onyttigheter som möjligt så gör man ju det bästa av situationen. Du vet bäst vad du mår bra av. Kram
EGO, är tillbaka i träningstagen igen... Körde en pilatesklass igår och vickade på tre klasser idag (tog det väldigt lugnt). Var så roligt. Insåg att det är bra med ofrivilliga uppehåll från saker ibland. Lär väl få en grym träningsvärk imorgon. Hoppas det inte är någon fara nu bara men jag kan bara inte vara stilla åtta månader...inte bra för ryggen heller...
-
ÄL
ca 1-3/6 Tabbs
ca 19-22/5 tm78
BIM
ca 17/6 Tabbs
ca 4-6/6 tm78
PLUS
11/2, JLD1979
1/3 Draken 27/3
Snöuggla 9/4 CT11
GRAVID VECKA
v18 JLD1979
v16 Draken
v13 Snöuggla
v11 CT11
BF
121026, JLD1979
121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus...
121201 Snöuggla (om jag räknat rätt)
121215 CT
FÖDDA -
Ja, visst är det skönt med träningsvärk. Har en jäkla massa i rumpan jag med. Jag sitter och drömmer mig bort till 2013 när jag ska träna så mycket löpning...saknar det så...
Nu är jag också inne i de här förbaskade spökveckorna. Har ingen mage...inga symptom och känner mig väldigt ogravid. Lite läskigt men alla säger att man bara ska njuta så jag gör väl det då...eller?! Är väldigt avundsjuk på dig JLD som har ditt RUL imorgon. -
Men fy vad drygt med vattenläckan tm. Det positiva i det hela är väl precis som du skrev att tankarna försvinner iväg lite från bebisplanerandet... Hoppas ÄL kommer snart iaf.
JLD, du måste uppdatera oss med bilder och annat :D -
Åh, vad skoj att höra JLD. Ser fram emot bilderna
Intressant det där med känsla...jag har alltid trott att vi kommer få en pojke...men nu känns det som en tjej...