• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

JLD, nja...tyckte det var svårt på den bilden...den visar ingen könspapill vad jag kan se... Vinkeln är helt ok, bara att det döljs. Är alla bilder exakt lika? Jag menar man kan ju se om rörelsen har skett annorlunda fast bilden är tagen i samma vinkel.

Haha, vanlig bikarbonat ska det vara, ex i påse. Mitt meddelande blev halvt ovan... Blir det skum eller annan reaktion med bubblor = kille om inget händer = tjej. Ska ha något att göra med syran i urinen när man väntar en kille. Vet fler där det stämt, min misstro till trotsTungan ute  

• Draken

Hihi, skoj! Jag kan göra en trots att vi inte vill veta och se om det blir någon skillnad. Jag tror ju ändå inte på icke-medicinska metoder när det gäller könsbestämning så det spelar ju ingen roll...

Måste bara bikta mig lite också...skulle ha varit i skolan idag...men sjukskrev mig för ett grupparbete och nu har jag jätteångest. Mådde så jäkla illa imorse och orkade bara inte åka till skolan (jag pendlar)... Värre saker kan såklart hända men jag har varit borta en massa gånger under terminen. Tror inte att min grupp är så jäkla glada på mig. Gulp! 

CT, jag förstår precis...och så är huvudet på annat håll också... 

• Draken

Tack, vad söta ni är. Det känns lite bättre (trots att min grupp ignorerar mina försök per mail att hjälpa till).

Tabbs, skönt att du inte blöder och håller med JLD, gud vad skoj med afrikansk dans. Träning kan ju säkert rensa ut det sista om det finns lite blod kvar, men det är ju bara bra.

JLD, jag gjorde testet nu (kanske ska vara morgonurin så får väl göra om). Det skummade som en fatöl! Intressant att vi fick olika iaf. 
    Apropå foglossningsövningar ska du träna bålstabilitet inkl inre magmuskulatur. Vill du ha tips på övningar så är det bla det jag jobbar med när jag inte pluggar så det är bara att fråga påGlad

• Draken

Tack, vad söta ni är. Det känns lite bättre (trots att min grupp ignorerar mina försök per mail att hjälpa till).

Tabbs, skönt att du inte blöder och håller med JLD, gud vad skoj med afrikansk dans. Träning kan ju säkert rensa ut det sista om det finns lite blod kvar, men det är ju bara bra.

JLD, jag gjorde testet nu (kanske ska vara morgonurin så får väl göra om). Det skummade som en fatöl! Intressant att vi fick olika iaf. 
    Apropå foglossningsövningar ska du träna bålstabilitet inkl inre magmuskulatur. Vill du ha tips på övningar så är det bla det jag jobbar med när jag inte pluggar så det är bara att fråga påGlad

• Draken

Gjorde testet som du gjorde. Det skummade som tusan...
    Jag har ett jättebra träningsprogram för gravida som jag kan skicka till dig om du vågar ge ut din mailadress. Du kan skicka till min inbox om du vill. 

• Draken

CT, skicka till min inbox. Jag fixar.

JLD, skickar imorgon. Ska redigera den lite bara. Jag har programmet som underlag till mina gravida PT-kunder men då fyller vi i under tiden vi kör och ritar gubbar. Inte så tydligt just nu men fixar det när jag åker tåg imorgon. :)

• Draken

Det är tydligen viktigt att det är just bikarbonat och inte bakpulver. Ska du testa Snöuggla?

• Draken
    tm78 skrev 2012-05-11 15:43:19 följande:
    Tack detsamma!

Jodå, tanten kom igår kväll - med full styrka. Det är bara bita ihop och att ta nya tag... Men humöret är i alla fall fortfarande stabilt, så det går egentligen ganska bra just nu.

Trevlig helg alla! Nu ska jag snart hem och grilla och dricka rosévin på terassen SkrattandeSkål (jag måste försöka göra er avundsjuka på något också... så att det blir lite balans Flört)
    Åhhh, njuuuuuuuut! Jag ÄR avundsjuk så in i bomben.
    Jäkla tant. Påt igen bara. När du blir preggo kan du inte njuta av vin en varm kväll så passa på. 

Trevlig helg alla!

Psst, JLD, you got mail!   
  • Draken

JLD, vilket alkoholfritt är gott? Drack en grymt god alkoholfri drink på Grappa S:t Eriksplan igår... Syrlig med en massa lime.

Snöuggla, förstår dig så. 

Vilket jäkla väder vi har förresten. Har kurat upp mig i soffan. Burrrrrr!     

• Draken

Så olika när magen börjar synas. Håll ut så kommer den!

Själv vaknade jag och hade fått en brun flytning...hmm... :/ Tränade vattengympa igår. Kan det bero på det tro? Har ju inte tränat på 14 veckor...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?