30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Coolt! Det är jätte kul ju. Det enda som jag tycker är att jag mår lite illa när bebisen sparkar runt bland tarmarna..
Hej, behöver era klocka ord. Jag har kännt mig väldigt sårbar och "hudlös" hittills i grav och har haft så otroligt mycket tankar kring hur jag ska klara av att bli mamma. Massa tankar och oro, massa skuldkänslor för det och att inte vara "starkare". Lyfte det med bm och började stortjuta. Hon bokar mig hos chefsbarnmorskan som ber mig berätta och jag börjar stortjuta igen. Nu t sak, att de vill att jag sjukskrivet mig ett par veckor. Har fått tid hos kurator för att prata mödraskap etc vilket känns bra, men sjukskrivning? De vill att jag tar hand om mig. Känns lockande men så skamligt inför min chef! Är ju ny och "besvärlig".. Eller..? Hur hade ni resonerat?
Tack Tabbs. Hmm ja det verkar vettigt. Just nu idag känner jag mig ganska bra dock. Får se.
Härligt förresten med lite syndigt leverne! Helt rätt!
Draken- du har ju för tusan passerat din "drömvecka"! Grattis!
Vad står TUL för?;)
Åh! Vilken vecka har man det ca?
Jag har precis fått hem min snoogle . (gravid-och amningskudde) Väldigt mysigt och bekvämt i sängen eller soffan. Rekommenderas!
Snöuggla- förresten var är din magbild?:). Du kommer inte undan:)