• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Åh, gud så skönt att höra JLDSkrattande Hur stor var han? Har du förresen märkt något på din mage?

Hahaha, lycka till med övertalningen. Jag tycker också Sixten är jättefint, och lite coolt. 

• Draken

Åhhhh, Tabbs, jag vill också ha receptet på chilin!!!!

Hej förrestenGlad
    Tror inte jag skrivit på någon dag.

JLD, gläds med dig och dina siffor.

Tm, ja, som Tabbs skrev är det ju inte bra med alltför korta cykler heller. Jag tror att man kan få vård efter ett år trots missfall under året beroende på vart man går.

CT, vul snart! Skönt va?

Tabbs, dumma tant! Men det kanske var lite väntat eftersom du trodde att ni missade ÄL?

• Draken

CT, lycka till idag! :) Psst, humöret helt normalt...

TM, kanske lite senare ÄL bara? Hände mig då och då...

• Draken

Åh, tack för recept Tabbs! Ska jag göra till helgen. Gud så gott det låterGlad

• Draken

Jaaaaaa!!!! Grattis CT. Räknade ni ut vilken vecka och hur många mm?

• Draken

Det är väl svårt att veta exakt när ägget fäster. Tycker alltid man hittar något att oroa sig för. Försök att njut av att hjärtat tickade. Du kommer väl ihåg när du nojade dig över flytningen i Paris? Idag fick du ju den nojan motbevisad.

Har du något annat besök inbokat?

• Draken

Vad skönt CT!

Ja, känner mig fortfarande konstant bakis. Bläää!!! Magen lyser dock med sin frånvaro. Kläderna känns iofs lite trängre men tror att det mest beror på att jag ätit så mycket skit på sista tiden. Tiden fram till NUPP nästa vecka tickar långsamt...

• Draken

Tabbs, jag förstår precis. Fasiken, jag blir fortfarande irriterad när det bara pratas om barn...trots att jag själv är gravid. Min sambo fyllde år i lördags och vi hade en massa folk här. En tjej var gravid och det enda hon diskuterade var barnvagnar och bilbarnstolar...trots att det fanns icke-gravida tjejer som försökt länge. Dels tycker jag också att det är lite respektlöst, dels har jag ingen lust att prata barngrejer just nu...
    Dina kollleger kanske har barn redan? Vet de om att ni försöker? Isf är det ju inte så snällt. Men vi är alla olika...det är ju iaf något man lärt sig...
    Hoppas du får tillbaka ditt humör snart!

Själv har jag fått värsta nojan...är i vecka 12 nu och tycker det borde synas lite? Jag har i vanliga fall inte så stor mage (men desto mer rumpa och lår...) och trodde att det skulle synas lite nu?!?!Obestämd  

• Draken

Tm, håller med dig och Tabbs. Tror att ÄL kommer...och det blir ett extra bra äggGlad

Tabbs, grrrr, förstår att du blir irriterad{#emotions_dlg.djavulsk}  

Tack till er båda. Känns lite bättre nu!   

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?