30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tm- surt med mensen... Men du tiden kommer fort till den 9 juli! Midsommar o grejer emellan så svojs så är det juli:)
KUB imorgon CT- hur känns d?
Kram på er!
Allt såg bra ut! 1:1043, så det var ok. Men tunn nackspalt på 1,7 iaf känns bra. Fick höra fina hjärtljud, den hade fin ryggrad och symmetrisk hjärna som mätte som den skulle. Vi typ grät floder av lycka. Den sprattlade, drack och vinkade! Tydligen var fötterna gigantiska haha;). 6 cm lång, även det verkade normalt. Phew!!
Draken- visst gjorde du kub/ul i v 12+5? Hur mätte din bebis, var det 60 mm någonting? Jag blev orolig efter vårt kub för bebis mätte 60,6 mm och vi blev tillbakaflyttade 4 dagar till 12+1, fast enligt beräkning var jag i 12+5. Jag är heller inte hungrig längre, äter knappt alls. Funderar på om bebis har stannat i utvecklingen och därför blev vi bakåtflyttade och jag inte är hungrig??
Stort lycka till idag Draken!!! Allt kommer att gå toppen, det vet jag. Rapporterar du sen?
Skönt Draken! Gärna bild!
Ego- har berättat för min teamledare nu på jobbet, gick otroligt bra. Hon kunde inte ha tagit det bättre, nu är jag helt utpumpad och lättad:) Vi håller det hemligt tills efter semestrarna.