• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Mmmm...sega jäklar det här...

Ok, mån. Då ska jag hålla tummar och tår.

Nja, inga symptom. Fick en brun liten blödning förra veckan. Vet i tusan vad det var. När jag var gravid tidigare (första MA:t) fick jag en nidblödning men den var klarröd...

Haft en massa yrsel också men tror det sitter i nacken. Min kollega naprapat ska kolla imorgon iaf...

To be continued...

• Draken

Sådärja, naprapathjälp...yrseln borta och mens på köpet... Jaja, vad är en bal på slottet...

• Draken

Det låter ju väldigt klokt tycker jag! :D Tänker härmas...
    Lycka till så hörs vi med uppdateringar (du har ju tom din kvar denna mån)

• Draken
    Tabbs2 skrev 2011-08-30 13:45:29 följande:
    hej hej!
    hur e läget?

Mens här:( Tror jag iaf..e ganska lite så jag kan inte ens använda tampong men färskt blod är det liksom...har fortf ömma bröst men det betyder väl nada...hur faan kan hoppet finnas kvar att det ändå skulle vara något när man blöder liksom...:)

Gjorde misstaget att berätta för en kollega om våra MF o att vi försöker (i våras ngn gång, hon är 50+ o berättade då lite om egna MF o så..) idag kommer hon in o blinkar lite menande o frågar hur jag mår o hur d går!! va faan! o så lägger hon till- ja alltså jag menar ju inte så, att snoka eller så men du är så försiktigt med att äta fisk...
    Blir knäpp...

ha d gott!
    Förlåt att jag svarar så himlans sent... Har haft så mkt med omtenta (suck) och annat. Bra i bebisverkstadssyfte iofs då man inte hinner tänka så mkt.

Vet precis vad du menar med att berätta och så blir det bara fel... Jag har turen att inte ha pluggat färdigt än och har sagt till en del att vi lagt bebisverkstaden på hyllan ett tag för att plugga färdigt. Just för att de inte ska undra så mkt. Drygt det där. Kan du inte säga som det är till henne? Att det är jobbigt och att du lovar att berätta när du är gravid?

Nu kämpar vi på!

Stor kramHjärta
  • Draken

Det var väl jättebra att du sa det... Fasiken en del förstår verkligen inte vad man kan säga och inte säga.

Använde också ägglossningstest den här gången. Fick positivt först på dag 18. Är det normalt? Jag menar, då är det enbart 8 dagar tills nästa mens. Hmm...
    Jadu, perioder när man har mycket i övrigt är det inte så lätt att få till det. Tycker du ska tycka att det räckte iaf.

När har du bim?

Kram

• Draken

Nja, jag har använt ägglossningstest en gång tidigare... Då fick jag positivt 12 dagar innan nästa mens. Mao bör ha varit 10-11 dagars lutealfas. Nu har jag beräknad mens 20/9 vilket som sagt skulle innebära en jäkligt kort lutealfas... Aja, jag får vänta och se när den dyker upp först.

Vad bra att du lyckades förföra mannen din! Jag håller tummar och tår.

Kram

• Draken

BIM+1 men som sagt så var ju ägglossningen väldigt sen...och känner inte av ngt alls.
    Du har ju några dagar kvar till BIM så jag ska inte fråga om du känner ngt.

• Draken

Näää...har inga test...om den inte dykt upp på fredag testar jag... Duktigt va!Drömmer (vill testa nu...och ändå inte...för besvikelsens skull).

Ja, du får engagera dig i en massa annat ist (lättare sagt än gjort). Något skoj att se fram emot till helgen kanske?

• Draken

Men vad faaaan! Testade negativt precis...och ingen mens. Blääää!!!

• Draken

Åhhhh, vad glad jag blir för din skull! Hoppas, hoppas att det går bra nu. Flytningarna kanske bara är gammalt blod?!

Jag fick min mens igår. Skitont och en jäkla massa klumpar så skulle kunna ha varit ett tidigt mf (det nagativa testet till trots).

Önskar dig all lycka till!! Uppdatera gärna hur du mår :)

Stor grattiskram!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?