• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Va kul att kunna göra lite såna däringa tester, vill ja me:)
    Det finns ju fler, tex med rödkål..prova mera!

Draken inte ha dåligt samvete! Det viktigaset är att du tar hand om dig själv!

CT- inget konstigt att man blir lite sådär...hjärnan är väl helt fylld av andra tankar o så...

Ego- peppar peppar men inget blod idag...får väl se hur det är ikväll efter min afrikanska dans på en o en halv  timme...Obestämd

• Tabbs2

Tänkte bara önska er alla en trevlig helg!

tm- har tanten kommit än?

• Tabbs2

Draken- fy va störigt då...men brunt ska väl inte vara ngn fara (inte rosa heller) o hur mkt är det? en femkronas storlek eller mindre är absolut inget att oroa sig för...
    Kan säkert va vattengympan i kombination med skörare slemhinnor o att du inte tränat på ett tag m.m....
    Men är du orolig så be att få kolla..går du fortf hos "vår" doktor? Hon kör ju med TLC...

Kram på dig!

• Tabbs2

Hur är det idag Draken?

O ni andra?

Själv testade jag idag, inte för att jag trodde att d va ngt...men fyller år imorrn o tänkte bara kolla så man vet lite om man kommer kunna dricka ngt gott vin el så..
    Naturligtvis var det jättenegativt (ÄL+11)... Så jag ställer in mig på att dricka vin o öl imorrn o börja blöda till helgen...har långhelg o massa besök som kommer så det blir ingen tid att deppa ihop även om d känns en aning hopplöst nu...ett år kvar till det "magiska" 35 efter det lär det ju inte gå lättare precis..o jag vågar absolut inte räkna med att vi har en unge då heller...inte fasen trodde jag förra sommaren att vi inte skulle ha ett barn den här sommaren heller:(
    jaja en månad till att tokträna, storstäda o renovera...

• Tabbs2

Hej på er!
    Tack för grattis:)

Har haft en fin helg, underbart väder o massa god mat o dryck!

Va på skansen igår-shit vilket eldprov! Jag o mannen tittade på varandra i bilen på vägen hem o undrade hur fasen man ska orka med att ha egna barn...:)

Tanten dök punktligt upp i lördags så nu får man ladda inför nästa äl..jipii el nåt....

Hoppas ni andra mår bra?

CT- tror att det är vanligt att känna som du gör, även fast man gärna vill ha barn så är det ju så mkt som händer med en, o hormoner o annat... hoppas d blir bättre snart!

• Tabbs2
    HjärtaÄLHjärta 
    ca 1-3/6 Tabbs 
    ca 19-22/5 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 17/6 Tabbs 
    ca 4-6/6 tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 27/3 
    Snöuggla 9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v18 JLD1979 
    v15 Draken 
    v13 Snöuggla 
    v11 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121026, JLD1979 
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus enl läk, pga min hjärtformade livmoder 
    121201 Snöuggla (om jag räknat rätt) 
    121215 CT

BabyFÖDDABaby
  • Tabbs2

Hallåj!

JLD låter som det kan vara bra att få prata med ngn...om inte annat för att man ska slippa vara arg o stressad hela tiden..

Tycker definitivt att du ska strunta i vad din mamma säger om vikten! Elakt faktiskt tycker jag att säga såna saker...Ät bra o ta hand om dig o bekymra dig inte över kilon...Viktigare att du äter mer tycker jag...:)

Lycka till på RUL imorrn! Kommer säkert gå fint!

Draken- låter jobbigt med spökveckor men de flesta verkar ju få det...förstår att det är svårt att bara slappna av o njuta när man samtidigt är orolig...

Hur går det för CT o Snöuggla?

TM- har ÄL dykt upp? 

• Tabbs2

Härligt med lyckade UL o tester JLD o Snöuggla:) Shit nu måste det ju börja bli ganska verkligt eller:)?

Det här med o känna på sig saker, är ganska otäckt tycker jag...jag har en bestämd känsla av att vi aldrig kommer få egna barn...hoppas att just den känslan är fel...

Underbart härliigt väder iaf:) ska njuta hela helgen:) O fira att vi precis en bra bit skog -runt vår stuga (va vi nu ska med det till hahaha:) )

• Tabbs2

Hej på er!

Grattis JLD till huset! Ser jättefint ut:) o som sagt det är ju alltid ngt man måste fixa med hus:) Min mamma är inte så himla stöttande heller...Nu är det dessutom så illa mellan oss att vi inte setts sen i augusti förra året o inte pratat heller för den delen:( vi som hördes flera ggr varje dag förut...

Usch låter jobbigt med din smärta, kan man göra ngt åt det? Skönt att det inte  va den lille som va på väg iaf...

Draken- d e jobbigt med drömmar o känslan kan hänga kvar hela da´n... hoppas d känns bättre snart:)

Hur går det för er andra?

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?