Draken skrev 2012-05-10 14:47:29 följande:
Tack, vad söta ni är. Det känns lite bättre (trots att min grupp ignorerar mina försök per mail att hjälpa till).
Tabbs, skönt att du inte blöder och håller med JLD, gud vad skoj med afrikansk dans. Träning kan ju säkert rensa ut det sista om det finns lite blod kvar, men det är ju bara bra.
JLD, jag gjorde testet nu (kanske ska vara morgonurin så får väl göra om). Det skummade som en fatöl! Intressant att vi fick olika iaf.
Apropå foglossningsövningar ska du träna bålstabilitet inkl inre magmuskulatur. Vill du ha tips på övningar så är det bla det jag jobbar med när jag inte pluggar så det är bara att fråga på
Men så dök du upp som en liten guldgruva oxå. Gulle dig. Du får jättegärna ge tips om vad jag kan göra hemma el på gymmet. Har ett träningskort. Nu mår jag ändå så pass bra att jag kan ta mig till ett gym och träna en stund. Ljuger om jag säger att jag är motiverad för å träna men måste ju. Vägrar få så ont så jag inte kan gå senare.
Löjligt att du inte får nått gensvar på dina mail. Skit i de bitterfittorna! (ursäkta mitt ordval men jag kan inte låta bli) De uppvisar ett omoget beteende. Vuxna människor liksom. Hoppas de kommer på sig själva och skäms!
Hur gjorde du testet?
jag gjorde som så att jag la ca 2 tsk bikarbonat i en mugg. Kissade i en annan. Hällde försiktigt urinet i bikarbonaten och rörde om lite. Det änfrade som färg och blev lite grumligt men det pös inte el skumma. Svårt att veta om man tolkat det rätt men en skoj grej å göra för skoj skull.
Jag tror ju fortfarande ändå att jag väntar en pojke så :)