• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Åh va svårt ang vemdalen... egentligen är det säkert inga problem, om man tar det lugnt o inte ramlar...men vette katten hur jag hade gjort... jag har ju fått "träningsförbud" vid nästa grav endast lugna promenader osv..men det finns inget vetenskapligt belägg för det sa läkaren det var endast hennes tyckande...vet inte om man kan jmf skidåkning o träning så?

jo så länge det inte är ngt blod så får du se det positivt! 

• Tabbs2

CT- ser jättefräscht o fint ut:) har ni gjort själva?
    Funderar på om vi ska börja med att byta skåpsluckor, det kanske räcker...?
    Har du testat ngt igen? hur känner du dig nu?

tm- hm ÄL på dag tio låter ju lite tidigt...tempade du kanske senare på lö o sö så tempen blev lite missvisande? Men hur som hoppas ni prickade ngt så när?

Draken- jag skulle nog avstå...inte för att jag eg tror att det är ngn fara...risksporter anses d väl vara sen när man e lite större o d e risk för att ramla o slå sig o så? Jag red väldigt mkt i första grav..iof gick ju den åt skogen men läkaren sa då att hon absolut inte trodde att det spelade in, men jag skulle inte rida igen om man säger så...
    Hur mår du annars då?

JLD- då är det VUL idag? håller tummarna! o hoppas att det går att göra ngt åt illamåendet...

tagit första ältestet men neg:) för min del får det gärna dröja ngn dag då sambon legat däckad i magsjuka så han behöver återhämta sig:)

• Tabbs2

tm- gött att ni fick till d oavsett när ÄL va då:) Wild Yam låter ju intressant, ska kolla närmare på d ja me:)

JLD- va skönt att det såg bra ut än så länge!! åh himla bra att det värsta illamåendet e borta...lite lagom klarar man ju av:)

CT-spännande spännande m insemination:) hoppas det går bra för din sambo idag oxå...o läkaren ringer ju igen om d e viktigt!

Draken- jadu inte lätt, men gör det som känns bra i magen:) ja man är orolig oavsett tror jag...det gäller att bita ihop ett tag fram över så kan du säkert slappna av mer o mer:)

sambo på ett strålande humör idag så nu kan ÄL komma:)

• Tabbs2

Här går d undan gött:) Hur är gången nu då vid insemination? ska du ta ngra hormoner o så?

• Tabbs2

Hallåj på er!

Jodå igår em kom den glada gubben:) o några timmar senare kom även den andra glada gubben, hahaha:)

Draken det var en väl bra kompromiss! Hur mår du annars då?

CT- hur gick det igår?

Hoppas ni alla får en fin fin helg!

Förresten ville bara säga att jag stod imorses o tänkte på att jag aldrig skulle ha orkat allt d här utan er!! Är så glad att ni finns här som stöd o klagomur:)

• Tabbs2

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra helg!

Jag har precis som tm njutit i solen i trädgården o vid stugan:) gött att våren e på g!

Äl verkar ha varit i lördags så nu börjar två veckor med nervös väntan o ångest...ska på kurs on-fre den här veckan så då kommer iaf de dagarna gå fort....

Hur mår ni gravida? hur klarar ni oron?

Draken hur ska du göra med besöket?

Kram kram

• Tabbs2
    HjärtaÄLHjärta 
    10/3 Tabbs
    4/3 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 24/3 Tabbs
    19/3 tm78 

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken

GravidGRAVID VECKAGravid
    v? JLD1979
    v6 Draken 

Nalle BF Nalle
    121020, JLD1979

BabyFÖDDABaby
  • Tabbs2

CT- härligt:) håller tummarna att det ser bra ut på torsdag:)

kram på er!

• Tabbs2

Hej på er!

Kursen har vart bra, skönt att ha fullt upp heela dagarna ända tills läggdags:)
    Jag känner INTE efter:) o intalar mig att det inte ta´tt...går faktiskt hyfsat än så länge, nästa vecka blir nog jobbigare...  

CT- hoppas attdet ser bättre ut på måndag! Sa de ngt lugnande ang äggblåsorna?

Draken- antar att allt går bra fortf:)? Hur mår du?

tm- säger som d andra att d inte behöver vara kört...PMS kan ju vara väldigt likt gravhormoner...

Kram på er! o hoppas ni får en härlig helg!         

• Tabbs2

tm- har tanten kommit?

CT- hoppas det går bra idag på äggkoll!

Det var längesen man hörde från JLD, hoppas allt är bra?

Draken- klart att det går bra:)

Ego- hade precis sagt att jag inte tänkte på symptom m.m. det var väl ngn slags "cue" för kroppen att göra sig påmind...fick en pytteliten brun flytning i lördags....perfekt tid för nidblödning...men efter förra månadens blödningskavalkad kan jag inte riktigt tro att det skulle va d..superduper ömma bröst (igen) kunde knappt duscha på dem imorses....så nu kämpar jag febrilt för att trycka undan alla förhoppningar som bubblar upp...tack för d...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?