• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tabbs2 skrev 2012-02-22 09:13:30 följande:
    tm- så träningen skrämde igång mensen:) det är ju bra ändå så kan du blicka framåt mot nästa ÄL:)
    Jo jag har oxå hört det där med lutealfasen, men det stämmer inte på mig...diffar ngra dagar hit o dit för jämnan...

Draken- låter ju super med ett sånt konto- en plan är ju kanon o förhoppningsvis så kommer ju pengarna att kunna användas till en härlig resa:)

Ct- lycka till idag!

Jag har fortf bruna flytningar, inte alls mkt bara på pappret när jag torkar mig typ...åh vad jag skulle veta vilken dag jag är på exakt...nästa månad blir det tebax till äl-test iaf kanske kanske tempning oxå..det här med att inte ha koll va alldeles för jobbigt för mig...

Tabbs, så länge det finns liv (ingen mens) finns det hopp. Så det så.
  • Draken
    CT11 skrev 2012-02-22 12:26:11 följande:
    Härligt Draken! Men både du och Tabbs var ju i höstas på odenplan, vad hände med de mötena? Blev det någon uppföljning?

För vår del blev det ett..."man ska ha fått tre missfall eller försökt i mer än ett år efter senaste missfallet"...vilket var i januari i år...så fick en tid för vidare utredning nu...

Hur gick det idag?{#emotions_dlg.flower} 
  • Draken
    Tabbs2 skrev 2012-02-22 14:09:18 följande:
    Usch sitter här på jobbet o e så grymt deppig...less på allt o alla o vill  bara hem! Säkert pms....bläää

Har också haft värsta pissdagen. Hoppas det känns bättre nu. BamsekramHjärta
  • Draken

CT, tror alla ord redan använts...men vill också ge en stor kram. Förstår också att din sambo är nere men som sagt det är ju verkligen inte hans fel. Går det att känna en liten positiv känsla iom att de faktiskt hittat en förklaring? Kanske att det precis som Tabbs skrev är mkt goda chanser vid IVF då du ju är fertil som en kaninHjärta

• Draken

Tabbs, så tänker jag också...för varje mens ett steg närmare :) Kom mensen igång då?

JLD, precis så hade jag det andra gången också...är så jäkla drygt att gå på toa och tro att det kommer blod varenda gång. Kämpa på! Det kommer gå bra :D

Tm, ta hand om varandra. Nu får ni ju testa något nytt. Kram

• Draken

Sä jäkla skumt att ha noll koll...men är rätt skönt ändå...Glad Vi ska åka till Vemdalen 7-11/3 och jag bör väl ha fått mens innan I guess...
    Känns nästan lite som innan all hysteri med tester och symtomletande började. Kom ihåg en gång i tiden när jag var hos gyn och inte kunde svara på när jag hade min senaste mens. Får se hur länge det håller i sig.

Hoppas ni haft en bra helg allaSolig  

• Draken
    Tabbs2 skrev 2012-02-27 09:53:47 följande:
    Hej på er!

JLD- förstår att det är en påfrestande vecka nu...hoppas att du får ett UL så att du kan lugna dig lite iaf...

Draken- innan mitt första MF hade jag ingen aninga alls om när mens o ÄL va m.m. jag fick faktiskt sätta mig o läsa på om hur det egentligen var, när blir man gravid eg osv:) känns som väldigt länge sedan!! Jag va osäker på när min mens hade startat men som tur va visste jag när jag blivit gravid för det va enda gången vi hade sex på evigheters evigheter:) Kändes så skönt att jag blivit gravid bara så där hoppsan hejsan...men icke sa nick d va inte meningen...

CT- låter skönt med en helg på landet:) lite spännande med insemination ändå:)

Jodå jag har mens, men den är ganska konstig precis som hela den här jädrans cykeln...men nu får man blicka framåt mot nästa ÄL...har beställt 14 nya ÄL-tester o 20 gravtester så jag är set to go:)
    Mmm, tänk alla par som planerar in barn i sina liv...vilken månad som är bäst att föda osv... De är ju totalt lyckligt ovetandes...och jag tänkte så själv (skämsSkäms).

Yes, grymt att du är redo för kommande månad. Nu kör vi! 
  • Draken

tm, mmm...håller med om att man mister lusten totalt när det blir bestämda dagarRynkar på näsan

Det är just det som har varit så skönt nu...inga krav och ingen press...

Jag brukar tänka att dipparna är bra för att kunna ha toppar ibland...
    KRAAAAAAAM  

• Draken

Just ja, symtom frågade du tm...känner inte ett skvatt...men har iofs inte funderat så mycket heller...

Ska ut och dricka vin med några kompisar imorgon och funderar lite på om jag ska ta ett test innan? Vet ju inte riktigt på vilken dag jag är...men borde väl få mens typ i helgen...och vill bara inte gräma mig över att jag gjort det utifall... Vad tycker ni?Obestämd

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?