JLD1979 skrev 2012-03-29 14:42:36 följande:
Skumt... men jag känner mig inte gravid. Har inget illamående sen några dagar tebax, ingen växtvärk, inga ömmande bröst och kan inte påstå att jag är särskilt trött heller.
Jag får helt enkelt lägga min tro på att jag fortfarande är gravid tills motsatsen bevisas.
Jag tror ju inte att UL och VUL är helt ofarligt så jag har ingen lust att göra såna stup i kvarten bara för att jag får tillfälliga psykbryt titt som tätt.
Enda som jag har märkt är att jag har blivit svagare. orken räcker inte riktigt till.
Håller ju på att packa i min hyresrätt. Bar ner kartonger till nedervåningen igår. Var max 7 st men det var så himla tungt. Var helt slut efteråt. Jag som i vanliga fall gör sånt med lätthet utan problem.
När vi har hittat vårt nästa hem kommer jag aldrig mer flytta. De får fanimej bära ut mig i en liksäck då. jag hatar det verkligen. Stressigt, jobbigt och så är man så beroende av hjälp. Sedan så har jag råkat göra grova långa repor i golvet i vardagsrummet så jag måste slipa golvet för hyresvärden slår ned på det med all säkerhet. Å då det är en hyresrätt får jag inte utnyttja ROT-avdraget. Man måste äga bostaden för att få göra det. tycker det är dåligt. Jag har alltid bott i hyresrätt och jag har målat om i samtliga bara för att de standardtapeter som de har är riktigt hiskliga. Det är nog många som lägger sina pengar på en hyresrätt just för att man vill trivas där man bor och få sätta sin egna prägel på det.
Nån som känner el kan rekomendera nån som slipar golv i Stockholm? :)
Tankespöken!! Lägg ned dem genast
. Ta ett test som Draken gjorde?? KRAM på dig!