30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Galet nervös. Sitter å väntar på att få göra ul för kub-svar. Det är så jag vill kräkas å samtidigt har jag fått för mig att det antingen har dött el så får jag ett Downs syndrom barn :-/
Galet nervös. Sitter å väntar på att få göra ul för kub-svar. Det är så jag vill kräkas å samtidigt har jag fått för mig att det antingen har dött el så får jag ett Downs syndrom barn :-/
Tack för er omtanke tjejer! Det gick bra.
H*an var inte död utan levde loppan där inne. Sprattla, snurra runt, hicka, sög på tummen och sträckte på sig. Ville inte gärna vara med på bild. :)
Fick ett otroligt bra KUB/NUPP-resultat. 1:13764.
Jag hade blivit eld och lågor om jag hade fått 1:2500.
Jag drömde ju i vecka 6 nångång att jag skulle få en flicka och att hon hette Alice men jag tror det är en pojke. Säger "han" när jag pratar om bebisen. Känslan är att det är en pojke. Jag hoppas på att det är en pojke. Pojkar kan inte få endometrios. Jag har en väldigt svår endometrios dessutom, jag var ju tvungen att operera mig och bränna bort endometrioshärdar för att ens ha en chans till att kunna bli spontangravid och vill inte föra den vidare till min/mina döttrar så de får det helvetet jag har.
Pojknamn jag gillar just nu: Sixten, Ludwig och Douglas. Sixten är mitt favvonamn men mannen min gillar det inte alls. Operatioon övertalning är i fullgång :)
Draken: Hon mätte till 7 cm och tyckte han var stor. Slutar med att man får krysta ut en hörnsoffa på 6kg :-/
Jag är i v12+5 idag och jag har märkt att jag har fått mage och längst ned så är det hårt. Kan som inte dra in magen längre heller. Har även gått upp 3,4kg. Huvvah! Mycket hamna dock kring brösten. Hade tidigare 7DD. Nu har jag 85E. Vill inte gå upp nått mer fram till RUL nu :-/
Om jag säger namnet tillräckligt ofta så kanske det växer på honom och han börjar gilla det. Och om inte det funkar anser jag mig som bebisbäraren ha VETO på namnvalet. ;o)
Han tror att en Sixten kommer att bli kallad för Sigge. Mig spelar det inte så stor roll för jag kommer säga Sixten och kräva att familj och närmsta vänner säger det iallafall. I skolan är det svårt å styra det men men. Jag tycker att det är både sött och ballt.
Jag känner mig nykär idag. Blev så förälskad i det jag såg och tårarna bara rann. Känslan är helt otrolig och hoppas att alla i denna tråd får uppleva det samma snarast möjligt!
Bra... för jag kan den rätten utan och innan och går tokfort. Ville göra det lätt för mig nu när jag itne har nån större lust.
tar gärna ditt recept ändå. Kan va kul att göra nån dag när jag har lust och överaska sambon när han kommer hem med nått helt nytt :)
Tabbs: Tack. Blir till att shoppa ingredienser helt enkelt. Det lät jättegott och nått som verkligen skulle uppskattas av mannen :)
CT: wohoo va skönt!!!!