• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Jag har nog bestämt mig för att det var en ÄL-blödning... så nu går jag o kollar efter en nidblödning titt som tätt...

• Tabbs2

tm-trölit..men det är ju inte kört än!

Ct- inte många dagar nu innnan ni får träffa läkaren, verkar som ni ändå är peppade inför ÄL:)

Draken- jag håller med du:) innan ÄL fine efter ÄL redo för psyket:) Men jag ÄR faktiskt ganska lugn nu oxå...känns lite som "varför skulle de ha tatt sig nu"...men lurar nog bara mig själv att jag e lugn för jag har en sprängande huvudvärk så jag går säkert runt o spänner mig...får väl se hur symptomen ser ut nästa vecka när det börjar närma sig BIM o analyserandet börjar på allvar:)

• Tabbs2

tm  men shit va spännande!! Va använder du för test? är det testlagrets så brukar de inte ge falska streck (om det är rosa färgat vill säga?) Hur länge väntade du på morgonen för att läsa av? ibland kan det ju ta upp till tio min innan det visar ngt (om det är väldigt tidigt)...
    Har du tagit ngt nytt test nu på morgonen? e såå nyfiken hju:)

• Tabbs2

tm- låter ju faktiskt jättekonstigt! det borde ju inte kunna komma ett streck under dagen bara så där tycker man, förstår om du blir förvirrad!
    O ja ska mensen komma så tycker man ju att den kan komma i tid också...

JLD- lät ju ing e kul med ambulans o akut m.m Men skönt att det lilla fröt fortf mår bra!( o att du fick se det:) ) O himla skönt att du blev sjukskriven så du kan ta det lugnt o fokusera på mat o vila:)

Draken- jädra strongt att inte ens räkna på när ÄL är!:)

Ego- själv är jag mer än lovligt irriterad på min kropp... Varje månad sedan sista MF verkar det som att jag får gravliknande symptom innan mens. dvs jätteömma bröst, illamående, molvärk m.m Har jag aldrig haft förut. HUR fasiken ska jag nu kunna veta om jag e gravid eller om d bara e PMS....så jädra elakt rent ut sagt:) o ska d va så? Usch börjar noja rejält över åldern o att det börjar gå utför redan!! GAh!!! deppig e jag oxå o vill bara gråta...
    ja ni ser nedräkning inför BIM:)

• Tabbs2

Ja JLD jag har ingen aning:) Men min cykel fungerar precis som vanligt förutom då dessa jädra ömma bröst m.m. Jag vet ju att många har så som PMS så man får väl bara acceptera att kroppen nu lagt sig till med detta...
    Hur mår du nu förresten? kunnat äta?

Testade idag dumt nog...väldigt negativt...buhu..usch va ja e less på detta!!

tm- mens än?

CT- lycka till idag hos läkaren!    

Draken- fortfarande lyckligt ovetande:)?      

• Tabbs2

CT-välkommen tebax;)
    Då väntar vi på uppdatering imorrn istället då!

tm-hmm hoppas mensen kommer igång efter träningen ikväll, eller att du får ett fint plus :)

Jag har rosa flytningar..fattar nada...mens? redan? nidblödning? så här sent? nae fattar inte så jag får väl VÄNTA o se...som vanligt mao:)       

• Tabbs2

tm- så träningen skrämde igång mensen:) det är ju bra ändå så kan du blicka framåt mot nästa ÄL:)
    Jo jag har oxå hört det där med lutealfasen, men det stämmer inte på mig...diffar ngra dagar hit o dit för jämnan...

Draken- låter ju super med ett sånt konto- en plan är ju kanon o förhoppningsvis så kommer ju pengarna att kunna användas till en härlig resa:)

Ct- lycka till idag!

Jag har fortf bruna flytningar, inte alls mkt bara på pappret när jag torkar mig typ...åh vad jag skulle veta vilken dag jag är på exakt...nästa månad blir det tebax till äl-test iaf kanske kanske tempning oxå..det här med att inte ha koll va alldeles för jobbigt för mig...

• Tabbs2

Usch sitter här på jobbet o e så grymt deppig...less på allt o alla o vill  bara hem! Säkert pms....bläää

• Tabbs2

Usch JLD låter verkligen jobbigt att inte kunna äta! Men kan du inte göra olika goda smothies, soppor o sånt som är flytande liksom? Då får du ju lite variation iaf o kan äta både kalla o varma såna...
    Angående symptomen så behöver man ju inte ha en massa hela tiden o de kan komma o gå lite...Allt är säkert bra:)

CT- hur gick mötet?

Angående "mötena på odenplan"  så va jag där då efter det tredje missfallet i höstas o sen fick vi göra en missfallsutredning med massa prover, kolla livmodern med kontrastvätska o UL m.m. sist va jag ju där innan jul o fick alla svar o det bestämdes att vid nästa graviditet så ska jag ta progesteron från plus, VUL i vecka 7 o då också börja med Innohepsprutor. Jag fick också starka D-vitamin utskrivet som jag äter redan nu....de va d...

Draken- jag mår bättre idag, hoppas du gör det också?

Kram på er!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?