30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Näe va tröligt Draken- låter inge vidare med bruna flytningar så länge...men nu får ni ju den där utredningen iaf...ja shit va tiden går...idag för ett år sedan hade jag ÄL som blev en graviditet...ja vem faan trodde att man skulle sitta här ett år senare utan varken bebis el graviditet...??
Men konstigt nog känns det inte så jädra nattsvart just nu...jobbigast brukar ju iof vara mellan ÄL o BIM men men...just nu känns d ok!
Vi har fortf lite strul med krånglande el men vi har i alla fall varmt vatten o värme:)
Åkte skidor igår igen- superhärligt! Tog med en av hundarna som draghjälp:)
tm- låter skönt med spa:) ska du förresten köra med ÄL-test den här gången? jag ska ju försöka att inte göra det...känns lite svårt när man har sånt jädra kontrollbehov:)
jld- låter ju ganska tungt det jobbet du har nu...låånga dagar...kan du inte som Draken nämnde starta ngt vid sidan av medan du har jobb o komma igång så? Men förstår det är ganska läskigt o "slänga" sig ut så i ovisshet...men det kan ju vara såå värt det:) Håller med om att det känns "dumt" att söka nya jobb när man försöker bli gravid o så, men man vet ju faktist inte hur lång tid den här cirkusen kan ta..så jag tycker man ska försöka sluta tänka så mkt o köra lite mer på magkänslan!
CT- ja typiskt att det alltid kommer fler förslag än man kan hantera:) men pengar är inte allt! det viktigaste är ju trots allt att man trivs! Vem vet det "lättare" jobbet också kan leda till ngt annat?
Ja, grrrrrrrrrrrrrrrrrr vem fasiken trodde det för ett år sedan... Jag håller med dig om att ÄL-BIM är segast. Nu blir det någon dags depp och så på det igen... Glad att du känner dig positiv. Det ger mig lite positiv energi också.
Skönt att ni fåttt lite värme och grymt att du tog dig ut i kylan. Var ute och sprang igår och höll på att frysa rumpan av mig...
Kommande gång ska jag inte heller ta ÄL-test. Om du fixar det Tabbs så får jag lite press på mig också