tm78 skrev 2012-01-19 14:18:14 följande:
Välkommen J1979, eller vad man nu ska säga. Detta är ju inte en tråd man egentligen vill vara i på grund av temat - men det är fantastiskt stöttande tjejer här och en positiv anda
Jag fick också tillbaka min mens 4 veckor efter MF-blödningens första dag, och gjorde precis som Tabbs - testade med billiga gravtester varje vecka fram tills att jag såg att allt hcg-hormon var ute ur kroppen (tog 3 veckor).
Hehe, Tabbs vi skulle ju inte känna efter denna månaden... Och det har jag GIVETVIS INTE gjort
Men jag är tröttare än vanligt och lite yr, klökte mig i morse (fast det gjorde jag förra månaden också!), vaknat 2 nätter av att jag varit kissnödig och nu sitter jag här på jobbet med uppknäppta byxor för jag är supersvullen i magen... hm... Haft en del flytningar igår och idag också. Jag hoppas så att jag håller på att gå sönder - men jag har ju varit skengravid förr...
Har lovat mig själv att inte testa förrän tidigast torsdag nästa vecka, men vi får se hur länge jag klarar det. Har nämligen flera tester hemma, både billiga och CB...
Tack. Jo jag har läst tråden fr början och det är en fin och varm tråd måste jag säga.
Vart kan man hitta billiga grav.tester? Jag är för otålig och för mycket av en kontrollfreak för att inte kolla hcg-hormonerna.
Hoppas innerligt att du är gravid!!!