• Jag är bara jag

"Skenet bedrar"

Om du följt Hyacinths och hennes stackars make Richards öden och äventyr blir dessa frågor en baggis. Annars går det lika bra att gissa! Glad

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden "Skenet bedrar"
  • I Blackrose I

Jag fullkomligt älskar den serien. 

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • Callistrate

Haha. 

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Quizet har tagits av 8 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.

Jag kan min Hyacinth ganska bra med en mamma och en ex-sambo som fullkomligt avgudar serien. Jo, jag tycker också att den är kul!
  • Love family

5 rätt och vet inte ens vad det är för serie haha..så bra gissning tycker jag

• färgglad regnbåge

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 24 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt

Älskar den här serien, och tanten är en KOPIA på min gudmor. (Vilket gör det hela ännu roligare...Skrattande)

• Jag är bara jag
    Maximus01 skrev 2011-06-01 20:12:46 följande:
    Fick 10 rätt av 10 möjliga . . Bara älskar den serien . . . .
    Impad! Glad Jag tvekade efter jag skickat den om nån faktiskt skulle vara lika tokig i serien som jag och därmed spika alla svaren. Tji fick jag!
  • Jag är bara jag
    färgglad regnbåge skrev 2011-06-02 21:17:53 följande:

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 24 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt

Älskar den här serien, och tanten är en KOPIA på min gudmor. (Vilket gör det hela ännu roligare...Skrattande)

Impad av dig med! Glad Samma tema varje avsnitt,men det är ju det som är det roliga! Och tänk att det finns såna tanter i verkligheten,vore intressant att träffa nån!
  • MajaVira

"Varför är grannen Elisabeths man inte med?"

Men vilken manlig granne är det som brukar försöka gömma sig för Hyacinth? Jag trodde att det var Elisabeths man...

• Jag är bara jag
    MajaVira skrev 2011-06-03 18:41:16 följande:
    "Varför är grannen Elisabeths man inte med?"

Men vilken manlig granne är det som brukar försöka gömma sig för Hyacinth? Jag trodde att det var Elisabeths man...
    Nej,det är Elisabeths frånskilde bror som flyttade in där när han skilde sig.
  • StarShine87

bra serie ;) Bästa avsnittet är ju när dom är ute och åker båt och Frun själv trillar i . haha

Svar på tråden "Skenet bedrar"