Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:16:28 följande:
    Hahahaha...
    Kom igen Druid, du vet att du vill. Egentligen.
    Det vore nästan kul ju. What would your friends say liksom...

De kanske skulle dumpa dig?

Ang politiskt självmord, med dina åsikter är nog risken ändå överhängande.
    Såg du föresten att min katt äger din?
    Jag skulle fasa dels över att möjligheten att du skämmer ut mig med politiskt korrekta kommentarer, och dels över alla de stackare som du skulle ange som ärkenazister till AFA, bara för att de gillat något jag skrivit, trots att de kanske egentligen inte är nationalister alls. Flört

Jag kan även tänka mig dialogen:
     - Alltså vem fan är den där NGWP?
    - Öh, alltså hon är typ nå´n jag bara känner lite grann.
    - Jamen asså, hon är ju typ röding!
    - Öh . . . n-n-nääää . . . .
    - Men asså hur känenr du henne?
    - Umm . . . jag vet inte riktigt.
    - Vad då inte vet? Det måste du ju veta!
    - Ja, öh, jag lärde känna henne i en tråd på familjeliv där PK och PI skulle lära känna varandra.
    - Du är ju för fan dum i huvet!

Drömmer
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:16:20 följande:
    Han blandade ju ihop oss!!
    Det gjorde ju jag också. Jag tror fortfarande att ni egentligen är samma person. Probably a dude, too.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:28:12 följande:
    Ser jag ut som en dude?
    Det kan ju inte jag veta. Du kan ju rent av vara en rymdvarelse med uppdrag att förånga killar med gröna ögon med en hemsk laser.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:29:33 följande:
    Alltså hur kan man göra det?
    Vi ser inte ens lite likadana ut, förutom att vi är ganska söta. Jaded är söt iaf.
    Vi har inte ens samma åsikter hälften av tiden.
    Det är helt beyond me hur folk kan blanda ihop oss.
    Jo men, alltså . . . jag är något misstänksam av mig. Drömmer
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:32:21 följande:
    Sluta rösta så jävla fel då. Då ska du se att allt blir normalt igen.
    Förhoppningsvis så får jag möjlighet att rösta (ännu) mer rätt i framtiden, men det erfordrar ju att det bildas ett parti med ett namn i stil med Nationalekologerna eller dylikt. Flört
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:34:46 följande:
    Jag orkar inte hålla på med mindgames...
    Skulle bara göra bort mig, är alldeles för tankspridd för att egentligen vara Åke64 som låtsas vara Maria29 (ja, 29 OK?).
    Jag hade ett tag två användarkonton på FL, för jag ville inte förknippa min seriösa politiska stance, med den dekadens jag ägnade mig åt i andra trådar. Men inte ens det funkade, eftersom jag hela tiden glömde vem jag var inloggad som...

Och Jaded vill jag inte vara, hon äter leverpastej med mjuk OCH hårdost.
    29 säger du? Det är ju riktigt lastgammalt för att vara tjej liksom. Drömmer

Men leverpastej OCH ost? Det borde ju vara förbjudet! Det enda man får addera på en leverpastejmacka är ju smörgåsgurka och majonnäs. Och då menar jag majonnäs på tub, inte äcklig majonnäs på burk!
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 10:48:07 följande:
    Du är den trogna typen?
    Jag förstår inte riktigt frågan ursprung, men ja absolut, det är jag. Förfasas en smula över så kallad polyamori och otrohet och gud vet vad.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:50:32 följande:
    Nu äter inte jag leverpastej alls, men ja, jag trodde smörgåsgurka var det enda socialt acceptabla.
    Majonnäs är äckligt. Stavas det med två "n"?

Jag ljög. Jag är bara 26 egentligen.

Varför röstar du inte på Nationaldemokraterna eller SvP?
    Man måste äta leverpastej. Fast helst bredbar, för den man skivar ser ju ut att vara fylld av leverfläckar. Angående majonnäs så, ja det stavas så.

26? Jaha. Vilken besvikelse.

Jag har röstat på Nd, men av diverse skäl så blir det nog itne så igen. Jag tror dessutom att det är ett döende parti, vars död inte går att hejda. De var större förr, når Tor Pålsson var deras partiledare. SvP däremot? Ptjaa . . . det finns faktiskt en handfull kompetenta personer inom det partiet också, men för att vara ett nystartat parti så är de för snarlika t ex. Nd. Jag betrkatar sådana partier som något förlegade.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:51:37 följande:
    Du borde rösta på fam.Coopers parti, Stockholmspartiet. Vi hade så SJUKT bra förslag! Du hade velat snyta dig i SD´s partiprogram efter en hockeymatch då. Lovar.

Alla som inte har ett öppet sinne kan take a hike. Majonnäs på mackan? Fy dig.
    Vem vill snyta sig på blankt papper liksom?

En annan favorit är majonnäs och tonfisk på mackan. Inte nödvändigtvis i den ordningen dock.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:03:23 följande:
    Lyssna nu. Du tar tonfisk, fin kvalité (ingen eldorados hundmat alltså). Du blandar den med en liten klick majo, creme fraiche, salt, peppar, eventuellt hackad rödlök och svinstark chilipasta.

Du äter. Du njuter.
    Jag äter faktiskt Eldorados tonfisk också, eller Euroshoppers eller vad det är. Men när jag gär det såf örsöker jag låta bli att tänka på att "köttet" nog egentligen består av typ malda ögon, gälar, fenor och fjäll.

En gång när jag handlade så kollade jag på kvittot senare och kunde konstatera att min tonfisk var flera kronor billigare än kattmatsburken med tonfisk. Jag funderade på att byta med katterna. Tungan ute
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:09:14 följande:
    Besvikelse?
    Nd är ett skitparti, men jag tror ändå SvP tar skitpriset. Som tur är, kommer dessa parti aldrig vinna speciellt mycket mer mark än de redan gjort.
    DÄR kan vi snacka världsfrånvändhet. Det gör ont i mitt PK hjärtat att se någon rösta på dessa avskum.

Jag önskar dig inget annat än leverpastej med leverfläckar om du fortsätter på detta viset.
    Varför är Nd ett skitparti? Och varför är SvP:are avskum? Motivera. Flört

Nej, i sådana fall så skulle jag pillra bort de svarta bitarna och posta till dig. Tungan ute 
  • Druid

Har ni ätit lax på burk? Väldigt vanligt i England. Också väldigt gott.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...