Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Det här blev ju riktigt vedervärdigt. Ni borde sättas i kloster eller något. Foten i munnen

• Druid
    Jäjd skrev 2011-05-03 23:56:08 följande:
    Nej vi ska släppas ut på grönbete. Inget jäkla uptajt tjosan här.
    Ni är klosterkor. Således inget grönbete!
    Krokimodell skrev 2011-05-04 00:02:36 följande:
    Men den var hänsynsfull nog att spruta in lokalbedövningsmedel först, så att det inte skulle göra ont. Skulle någon uppfinna en medicin mot fästingarnas lokalbedövningsmedel, så skulle man känna när de bet och kunna ta bort dem med en gång. (Funkar inte för djur som inte har händer, men för människor funkar det.)

Apropå fästingar, tänk om fästingar vore lika intelligenta som människor. Snacka om frustrerande att bara sitta där i månader dygnet runt, utan intellektuell stimulans.
    Den konspirerade mot min hund och därmed mot mig. Vem vet vilka sjukdomar den bar på? Min hund blev i princip våldtagen av den vampyriske lille blodsugaren. Således så förtjänar den ingen nåd. Jag måste dessutom ta till alternativa förhörsmetoder för att få information om var de ligger i bakhåll och för att statuera exempel i avskräckande syfte.  
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-04 00:04:26 följande:
    Robyn är så bra... I´m dying with every step i take but i don´t look back, trallalaa...
    Robyn? Men nej, hon är ju fruktansvärt ful. Foten i munnen
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-04 00:11:43 följande:
    Jag ville inte hångla med henne?
    Men du förstår väl att man inte kan lyssna på någon som är så vansinnigt ful? Gråter
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:12:39 följande:
    Kommer du att hänga burken i halsbandet på din hund så de andra fästingarna kan se den?
    Alltså, nej inte direkt. Jag tänkte stycka den och sätta upp på pålar eller ja, på typ tändstickor i olika landsändar för att visa hur det går för de fästingar som betraktar oss som deras värddjur.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-04 00:25:21 följande:
    Alltså du.... jag måste ju säga att jag föredrar Robyn alla gånger framför vad jag antar att du lyssnar på just nu.
    Ähum . . . det där blev lite pinsamt faktiskt. För jag råkade lyssna på den här just nu. Skäms

">

• Druid
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:28:42 följande:

Funkar det tycker jag du ska söka patent för den iden..

Patent? Nej det går nog inte. På medeltiden så var det ju vanligt att göra så fast med människor. Så varför inte med leddjur liksom?
  • Druid

Det är förresten (apropå ingenting) jag som har tagit kortet på surikaten jag har som avatar. Hur häftigt är inte det?

• Druid
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:34:37 följande:
    Hahaha..
    Druid skrev 2011-05-04 00:29:51 följande:
    Patent? Nej det går nog inte. På medeltiden så var det ju vanligt att göra så fast med människor. Så varför inte med leddjur liksom?
    Klart det går, inte ditt fel att ingen från medeltiden gjorde det.
    Hmm . . . jag är fortfarande tveksam till att man kan få patent för det. Men jag kan ju hrrm, försöka i alla fall.
  • Druid
    hedersknyffel skrev 2011-05-04 00:26:55 följande:
    Fn, ni är helt galna asså, kan ni tona ner lite pliis, det finns kristna människor på forumet och ni bryter verkligen alla gränser!
    Instämmer fullständigt. Fick jag bestämma så skulle flertalet i denna tråd sättas i kloster.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 00:36:23 följande:
    Jag har också bilder på surikater, vill du se?
    Som jag tagit alltså...
    Klistra in i tråden bara. Do it.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...