Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:05:24 följande:
    Men du, Jaded. Jag köpte blåbärscheesecakesglass!!!!!!!!!!!
    Nu hatar jag dig. Jag har tvättid och kan inte gå någonstans och nu blev jag sjukt sugen på glass. Jag kan ju inte gärna sponsra den knarklangande närturkens lilla arabaffär, så jag får helt enkelt vänta med att gå till Ica och köpa glass ett tag. Rynkar på näsan
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 12:07:12 följande:
    Preach what you practise! Värdekonservatism i en tonfiskburk! Jag visste väl att du skulle avslöja dig tillsist din KOMMUNIST!
    Men nu låter du ju mer som Kapten Haddock än Bakvänd. Men att kalla mig för KOMMUNIST!?! Det var det nesligaste! Jag har inte ens mustasche!
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 12:07:54 följande:
    Jag vill inget hellre!!
    Nej, det vill du inte alls. Du vill bli min sekreterare. Det är din innersta önskan.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:09:26 följande:
    Sötaste, underbaraste, finaste, smartaste, sexigaste, mest väldoftande, skönaste Maria?
    Slöaste, underligaste, fulaste, smörigaste, osexigaste, mest illaluktande, skökigaste Maria? Drömmer
    MrsAssault skrev 2011-05-05 12:10:36 följande:
    Hmm sant, det finns risk att svenska rasen utrotas annars
    Å andra sidan så riskerar ju rasen att utarmas av alla dessa blandprodukter. Drömmer
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:10:53 följande:
    Sköter en tvättmaskin sig inte själv, eller bor du i urskogen?
    Två tvättmaskiner och en torktumlare faktiskt. Och jag måste ju maximera tidseffektiviteten. Inte bara en tvätt liksom. Jag hade en hel hög extrakuddar och sängkläder intryckt i klädkammaren efter att min hord var här och sov över för några veckor sedan. Hade inte orkat ta itu med det förrän nu. Snart så går jag dock till Coop. De har bättre sortiment där.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:12:23 följande:
    Ok.

Druid, möt MrsAssault.
    Henne vill du inte möta i en mörk gränd på kvällen.
    En hård förortsbrutta med den bästa strumpbilden i världen.
    Jag tror inte det. Jag skulle börja med att avväpna henne eventuella högklackade skor först dock. De kan vara lite otrevliga att bli hamrad med.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:14:03 följande:
    Du är du ute på is lika tunn som Sheldons läppar lilla du.
    Till skillnad från Sheldon så jag fylliga läppar dock. Och är något mer socialt kompetent, men definitivt lika smart.
    Noun skrev 2011-05-05 12:15:12 följande:
    Åhhh, sluta nu älskling, du gör mig förlägen...
    Jag trodde att vi var förbi det stadiet.
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 12:19:04 följande:
    Kalla honom inte Gud är du snäll!
    I sanning! God´s most favoured son perhaps, but not God himself.
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 12:20:17 följande:
    Precis ;)
    Elak insinuation!
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 12:22:23 följande:
    Gick det så snabbt? *muttrar*
    Du var tämligen enkel att omvända. Nu väntar jag med bristfälligt tålamod på att du ska konvertera till någon form av germansk hedendom också.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:24:31 följande:
    Din hord?
    Surikater?
    Nej, surikater ska få status som heliga och få fri lejd i land och rike, inte minst att sitta och bli matade med delikata larver i templen. Med min hord menade jag mitt manskap. Mina soldater som ska erövra världen och göra mig till kejsare. Eller ja, just nu är de väl kanske mest en bunt skålare, men, men . . . .
    MrsAssault skrev 2011-05-05 12:26:12 följande:
    Men jag hänger inte med alls nu vilka är vilka? ALLA NAsSAR RÄCKER UPP EN HAND!!
    Med reservation för begreppet nassar så antar jag att jag får räcka upp en hand. Man måste ju liksom leva upp till PKs förväntningar.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...