• emmap88

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Ohh, dante är ju så underbart fint! Har funderat på de om nästkommande kommer bli en pojk, kanske..dock har vi inte planerat syskon ännu men man kan alltid få drömma sig bort! :D
    Min lilla flicka heter Lovalie och föddes den 4e februari.

Hur gammal är din flicka?

• emmap88

mamma88: Gud vad härligt med två små barn hemma, men det måste nog vara intenstivt Skrattande hur är det att ha så pass tätt?

Nealill: Jag tror jag skrev vid 13, men 12 funkar också för oss! :D Jag finns på: 0738789879.

Ska bli jättekul imorgon Skrattande

• emmap88

vi har det superbra. hon är så snäll å go min flicka. så härligt å va hemma med henne
    Ville ni ha syskon tätt eller blev de bara så? Å din äldre flicka är hemma om dagarna också?
    Va bra att koliken har släppt i alla fall, man blir ju alldeles mör när man inte får sova. Jag njuter varje natt min flicka sover. Vi behöver alla vår skönhetssömn ;)

Å tack för idag flickor, snart styr vi en ny träff!

• emmap88
    Xofina skrev 2011-05-17 14:49:33 följande:
    Tack själv! det var superkul! Absolut! Glad

Usch! Idag har vi tagit sprutor på vår lilla kille..var ingen höjdare.
    Han grät och jag började nästan gråta(hade mycket vatten i ögonen) men nu är det gjort! Glad
    Långskonk till son har jag också! 6915 gram och 65.5 cm! Fortsätter han i denna takt sa BVC tanten att han kommer bli en bra bit över 1.80..ska bli intressant Flört

Vi får styra upp en träff när alla kan! Glad
    Skönt i alla fall att det är över nu! En vecka kvar för min del, lite nervös är man ;) Men han har inte fått nå biverkningar? Å stor kille har han blivit också, haha! Nog för att min dam gått upp en hel del men jag tror inte vi ligger på samma plan där i alla fall haha.
    mamma88 skrev 2011-05-17 21:26:15 följande:
    Åh va mysigt! :D har hon börjat rulla o så?

Nej det va en liten olyckhändelse haha egentligen va båda det men det är ju världen bästa överraskning! ja men hon börjar dagis nu i augusti så det kommer vara lugnt o tyst om dagarna hahaha

Hahaha precis!
    Nä, det har hon inte riktigt förstått sig på. Men hon sprattlar en hel del med hela kroppen när hon ligger och kollar i sitt babygym så det kommer väl snart Flört

Men det var väl en härlig överraskning! Hur gammal var din flicka när du blev gravid?
    suzzie88 skrev 2011-05-17 16:48:47 följande:
    Hej!
    jag är 22 år och fick en liten pojke 29 mars i år. :)
    vi bor på värmdö, 30 minuter utanför stan. jag känner ingen som har barn eller ska få, så känner mig ganska ensam :( så vill gärna träffa nån om det är nån som har lust :)
    Välkommen och grattis till pojken! Vad heter han?

Men vad sägs om att att försöka med en ny träff? Om vädret tillåter, nu på måndag den 23e i hagaparken, solna? En liten picknick?
  • emmap88

blir kanon! ska vi alla ta med oss em barsin liten picknickkorg eller kör vi knytis? :)

• emmap88

Hej!
     Ryktas om att det blir regn imorgon. Har vi en nödlösning? Nått mer förslag vad man kan hitta på inomhus?

• emmap88

min lilla unge är fortfarande lite snorig, så kanske skulle va bra om vi väntade lite. Ska vi hålla tummarna och hoppas på att det blir fint väder senare i veckan? Vore mysigt med picknick men kanske inte så kul när vädret är lite upp och ner Glad

• emmap88

jag stannar hemma idag i alla fall. Min korv ska vaccineras imorgon, så vill att hon känns helt okey. Men hoppas ni får kul idag i alla fall och att det inte blir alltför mycket regn.
    Så styr vi upp en till dag snart Skrattande

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!