Xofina skrev 2011-05-17 14:49:33 följande:
Tack själv! det var superkul! Absolut!
Usch! Idag har vi tagit sprutor på vår lilla kille..var ingen höjdare.
Han grät och jag började nästan gråta(hade mycket vatten i ögonen) men nu är det gjort!
Långskonk till son har jag också! 6915 gram och 65.5 cm! Fortsätter han i denna takt sa BVC tanten att han kommer bli en bra bit över 1.80..ska bli intressant
Vi får styra upp en träff när alla kan!
Skönt i alla fall att det är över nu! En vecka kvar för min del, lite nervös är man ;) Men han har inte fått nå biverkningar? Å stor kille har han blivit också, haha! Nog för att min dam gått upp en hel del men jag tror inte vi ligger på samma plan där i alla fall haha.
mamma88 skrev 2011-05-17 21:26:15 följande:
Åh va mysigt! :D har hon börjat rulla o så?
Nej det va en liten olyckhändelse haha egentligen va båda det men det är ju världen bästa överraskning! ja men hon börjar dagis nu i augusti så det kommer vara lugnt o tyst om dagarna hahaha
Hahaha precis!
Nä, det har hon inte riktigt förstått sig på. Men hon sprattlar en hel del med hela kroppen när hon ligger och kollar i sitt babygym så det kommer väl snart
Men det var väl en härlig överraskning! Hur gammal var din flicka när du blev gravid?
suzzie88 skrev 2011-05-17 16:48:47 följande:
Hej!
jag är 22 år och fick en liten pojke 29 mars i år. :)
vi bor på värmdö, 30 minuter utanför stan. jag känner ingen som har barn eller ska få, så känner mig ganska ensam :( så vill gärna träffa nån om det är nån som har lust :)
Välkommen och grattis till pojken!
Vad heter han?
Men vad sägs om att att försöka med en ny träff? Om vädret tillåter, nu på måndag den 23e i hagaparken, solna? En liten picknick?