• Anonym

ha sex men vän o få "betalt"

Ett gammaldags ord på ett sådant upplägg är väl hålldam. En man håller en dam med pengar, bostad, mot att hon har sex med honom. Men likväl är det ju en hora.

Därmed inte sagt att det är fel, det kan bara du avgöra. Om det känns okej för dig, så är ju allting bra! Men jag skulle fundera till lite på vad jag skulle tänka om jag fick reda på att min dotter hade en sådan relation- hade det varit okej?

• Anonym

Öm man då är en hora vad är problemet liksom? Bara man gillar det och det känns bra.

• Anonym

Så länge bägge vill och bara gör det man vill, så varför inte. Lättförtjänta pengar.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-16 12:47:13 följande:

Öm man då är en hora vad är problemet liksom? Bara man gillar det och det känns bra.

Ja, håller med dig, så länge man inte mår dåligt av vad man götr så är det okej, det är upp till var och en att bestämma hur de vill göra.
  • Anonym

kör hårt!

vad är skillnaden?
    gå på krogen, spendera 500kr på dricka till tjejen, sen taxi hem och knulla. vakna bakis och fundera på om man verkligen skulle lega med "den där", ELLER, ge någon 1000 spänn, knulla och sen komma ihåg allt, slippa må dåligt dagen efter.

btw, detta funkade INTE på en tjej jag träffade på krogen.

Svar på tråden ha sex men vän o få "betalt"