Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Jag jag pratar för mig själv ofta! Har gjort det sedan jag var liten av någon anledning. Kan ha långa konversationer! Ibland har det hänt att någon märkt det, och det är vrålpinsamt.
Jag jag pratar för mig själv ofta! Har gjort det sedan jag var liten av någon anledning. Kan ha långa konversationer! Ibland har det hänt att någon märkt det, och det är vrålpinsamt.
Att jag under lång tid efter att min dotter föddes älskade min hund mer än henne!
Jag kom på en till! Att jag en gång stått i bara trosorna hos polisen, med handbojor, omgiven av poliser och spydde i en papperskorg!! ade jag varit 15 hade jag kunnat komma undan med det, men jag var 30!!
Skulle aldrig erkänna att:
- Jag smäller till katten när den jävlas
Jag kommer aldrig erkänna;
- att största anledningen till att jag vill ha fler barn är för att jag egentligen bara vill vara gravid.
- att jag hellre onanerar än ha sex med min man.
- att jag inombords flinar över att en av mina vänner har försökt bli gravid sen mitt senaste föddes för snart 1 år sedan och ännu inte lyckats.
- att samma vän berättde att hon sökt ett jobb hon verkligen ville ha, jag sökte det själv och fick det istället.
- att jag tycker att denna vännen behöver komma ner på jorden lite mer, hon är alltid så bäst i hennes ögon, blir sur för inget alls, tar till personliga angrepp och låtsas sen som inget.
- att jag egentligen tycker om min vän, men kan känna sjukt mycket avsky för hennes negativa sidor.
- att jag bara fått orgasm 2 gånger utan att jag smekt mig själv.
- att jag fejkar typ alla mina orgasmer.
- att jag lätt hade kunnat leva utan sex.
- att jag misstänker att jag blivit utnyttjad av en släkting när jag var liten, har otydliga & svaga minnen av detta.
Så, tror det var allt..