• shitvadjaghatar

    Vad är en MILF?

    Folk (andra än jag själv) verkar ha en annan uppfattning om vad en milf är för någonting.
    Jag är den första att erkänna att jag har fel, men då måste ordet ha bytt betydelse nyligen, och så kan det ju vara med utryck.

    Så vad är en MILF för dig?

    En mogen kvinna med stay ups under kontorsdräkten eller en 22-åring i jeans och vindtygsjacka eller en 78-åring med rollator?

    Är det ett sätt att se ut på och vara eller är det bara själva mammarollen som gör dig till en milf?


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är en MILF?
  • Pussakaninen

    MILF är ju olika från person till person. Det betyder ju trots allt att det är en person man vill ha sex med. Så alla mammor därute kan vara milfar, bara någon vill ha sex med er (för erat utseende anser jag). Någons milf är inte någon annans milf.

    Men när jag tänker på MILF tänker jag på stiffes mamma i American Pie.
    En "dam" i ca 40års ålder som är snygg helt enkelt. Som någon ung man tycker är snygg.


    Ung & Gravid -Bebis i Augusti
  • Defiance

    Det är väl någon som är mamma och fuckable, har förmodligen ingenting med ålder att göra.

  • prinsesstårtan

    Beskrivningen av en " mamma jag vill knulla" är väll lika individuell som en " tjej/kille jag vill knulla" ?????

    Personligen tycker jag att det är en amerikansk förkortning/benämmning det inte hade gjort nått om vi inte hade implementerat i svenskan.... But Thats just me!

  • varfördåför

    det måste ju avra en mamma annars faller ju hela grejen. och sedan skall hon vara åtråvärd på något vis.

    jag tror att det egentligen syftade på lite äldre kvinnor som lite yngre pojkar spanade på, typ kompisens morsa. men nu har det blivit mer att vilken kvinna som hällst som har barn kan vara en milf i rätt mans ögon.


    Alvin, Ilon, Douglas och Junie
  • Gurkan

    Milf står ju för "mother I like to fuck" och det har för mig inget med ålder att göra

  • Babyystar
    Gurkan skrev 2011-03-11 16:56:27 följande:
    Milf står ju för "mother I like to fuck" och det har för mig inget med ålder att göra
    Kunde inte ha sagt det bättre själv.
  • Gurkan

    Det mittersta alternativet låter mer som en couger för mig

  • La Lola

    En medelålders kvinna.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Bonanza

    Folk är ju helt clueless. En milf är en mamma ur en annan generation, således kan visserligen en 28-åring vara en milf för en 14-åring, men inte för en som är 27 själv.

    Om det bara skulle vara kriteriet att ha barn som gör en till milf är ju 95% av alla vuxna kvinnor någon gång en milf, vilket är rätt så missvisande.


  • Gurkan
    Bonanza skrev 2011-03-11 17:34:50 följande:
    Folk är ju helt clueless. En milf är en mamma ur en annan generation, således kan visserligen en 28-åring vara en milf för en 14-åring, men inte för en som är 27 själv.

    Om det bara skulle vara kriteriet att ha barn som gör en till milf är ju 95% av alla vuxna kvinnor någon gång en milf, vilket är rätt så missvisande.
    Okej då jag ändrar mig men det betyder inte att inte 95% av alla kvinnor någom gång i sitt liv kommer bli betraktad som en milf
Svar på tråden Vad är en MILF?