• sommar201106

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej hej, jag ses gärna på måndag! tycker det är lättare att vara hemma hos någon nu när barnen är lite äldre (och inte vill sitta still i barnstol så länge utan hellre ligga på ett golv och leka=).

Jag ska ha min mammgrupp på besök på torsdag och vi kommer då vara 6 vuxna och 6 barn så allt går=) Med det vill jag säga att vi kan vara hos oss beroende på hur många vi blir såklart (bor i en 2:a på 57 kvadrat).

kram M & T

• sommar201106

Ja allt går med lite vilja och glatt humör=) Vagnarna däremot får inte plats i lägenheten så dom får stå i källaren.
    Ni som vill komma, passar kl. 11?

kram

• sommar201106

Hej hej, kul att så många kommer=) Var 6 st mammor med bebisar hemma här idag och det gick hur bra som helst=)
    Tänkte bjuda på pastasallad så om någon är allergisk mot något så hojta till!

Skickar adressen strax
    kram

• sommar201106

Hej Lie71! Födde på SÖS och är supernöjd med dom, skulle aldrig vilja komma till ett annat sjukhus=) Har tyvärr dåliga erfarenheter av Karolinska (dock inte förlossning) som gjorde att vi valde SÖS. Både personalen på förlossningen och på BB var helt underbara, grät när jag var tvungen att åka hem (hormoner eller vad??=) ha ha.

Lycka till med vad du än väljer och grattis till tvillingarna!

kram

• sommar201106

God morgon alla!

Vad sägs om att försöka boka in en ny träff någonstans snart?

Memaja - hur gick dopet med de små igår?

kram

• sommar201106

Hej hej, välkommen hem Majagräddnos! Antar att du hellre stannat kvar i värmen??=)

Pussesnuttan, spännande med båttur, lycka till!

Kan både den 6:e och den 13:e, den 6:e ska jag vara hos Bvc kl. 10:30 men ses vi hos dig, Majagräddnos så kan jag ju vara där snabbt efter Bvc.

kramkram

• sommar201106

Hej Memaja (& alla andra=)

Vi har barnförsäkring hos Trygg Hansa med anledningen att vi har alla övriga försäkringar hos dom. Försökte googla runt lite och jämföra olika bolag men tyckte det var jättesvårt. Vi bokade in Trygg Hansa så dom kom hem till oss en kväll och förklarade vad som var viktigast och vad vi behövde (vilket kändes solklart då men som jag glömt nu=)

Lycka till!

kram

• sommar201106

Hej hej, hoppas ni alla mår bra, själv ligger hela familjen däckade i influensa=(
    Hoppas också vi kan ses snart igen, är alltid så trevligt ju=)

Memaja - hur har det gått med barnförsäkringarna?

kram

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm