• sommar201106

Hej hej, beroende på hur många som kan så är ni är självklart välkomna hem till oss i vår tvåa på 57 kvadrat om ni vill=) Allt går ju med lite vilja ha ha. Ska ju vara fint väder så man kanske kan ta en promenad oxå?

kramkram

• sommar201106

Så bra Tea - jag börjar på en liten lista.

Träff imorgon, 5/12 kl. 11 (antingen i Hägersten eller i Bromma)
    Ivfdagar
    Tea75
    Sommarbebis

• sommar201106

Hej alla!

Verkar vara mycket på gång för de flesta=) Det blev bara tea och jag igår men det var så trevligt så=)
    Får ta och boka in en ny träff som passar alla.

paltkoma - härligt att allt gick bra med dop och bröllop! Och ha en härlig resa!

Silkes - kul att flytta även om jag kan tänka mig att det är hur rörigt som helst för tillfället

Memaja - förstår att du är trött med 2 små underverk, själv har jag "bara" 1 som suger musten ur mig för tillfället (hon har nämnligen bestämt sig för att ändra ALLT vad rutiner heter.....!)

Trollmor - Ha en jättehärlig resa!

kram

• sommar201106

Hej hej, en träff efter jul låter jättetrevligt!

Om några timmar bär det söderöver för att fira jul med tjocka släkten=) I vanliga fall fyller man ju bilen ganska fort men det är ingenting mot nu ha ha.

Önskar er alla en jättemysig jul och ett gott nytt år!

Många kramar från oss

• sommar201106

Hej, den tidningen måste inhandlas=)
    Hoppas det är bra med alla och att jul och nyår varit mysigt. Känns ganska skönt att allt stök faktiskt är över för denna gång även om det alltid är mysigt.

Vad sägs om att bestämma en träff snart?

Trevlig helg!
    kram

• sommar201106

Hej hej, han blir nog snart övertygad Tea=) Äter han smakportioner också?

Här hemma är gröt en höjdare (började förra veckan men det gick hem=) Däremot är välling fruktansvärt äckligt tydligen=) De flesta smakportioner slinker ner utan problem och vi provar nya smaker varje dag

kramkram

• sommar201106

Hej, tycker absolut det börjar bli dags för en träff igen=) För min del passar måndag den 23 jan. Vad säger ni andra?

kram

• sommar201106

Hej alla!

För oss gick det mycket bättre vid 5-månaders sprutan, skrutt fick alvedon direkt när vi kom hem och blev inte alls ledsen som hon blev vid 3-månaders sprutan.
    Det finns ju Embla som man kan stryka på innan för att lindra sticket (tror man kan använda det på barn, men dubbelkolla för säkerhets skull innan).

Lycka till!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm