ÄD gravida latte mammor i stockholm
Jättebra förslag trollmor!
Jättebra förslag trollmor!
Hej alla!
Här har man lyckats boka upp nästan varje dag tyvärr men om det är måndagar eller torsdagar som gäller så kan jag nu på måndag den 31/10 eller måndag den 14/11. Vad säger ni andra? Hemma hos träff låter mysigt=)
Trevlig helg!
Memaja, låter helt underbart med en kväll för sig själv=)
Kul att så många kan den 14:de, blir trevligt.
kram & trevlig helg!
Hej hej och tack alla för en trevlig dag=) Kan tyvärr inte ses den 28 nov då jag ska till Göteborg. Hoppas ni får trevligt.
Ses gärna måndagen efter, (den 5 dec), om det är någon som vill och orkar träffas så ofta
kramkram
Hej alla!
Och där slant jag på tangenterna, hade tänkt skriva lite mer=)
Hoppas ni alla mår bra, här är man precis hemkommen från en helg i Göteborg. Lämnade bort lillskrutt för första gången över natten till mormor och morfar, gick hur bra som helst. Skönt att veta att det funkar=)
Hade gärna bjudit över alla till mig men då jag bor i en tvåa 2 trappor upp utan hiss så känns det inte så jättekul. Förhoppningsvis bor vi lite större framöver.
Nu ska det shoppas på Ikea=) Ha en bra dag!
kramkram
Memaja - tack för länken, vilka fina bilder dom tagit! Blir jättesugen på att boka familjefotografering.
kram
Ha så trevligt på måndag, själv tar jag med mig svägerska och T:s kusin till Göteborg=)
kramkram
Pussesnuttan - spännande med dom små=) Hoppas allt gick bra och att ni nu njuter i fulla drag=)
Själv tillbringade jag gårdagen på barnakuten på Sös. Lillskrutt fick svårt att andas halv 5 på morgonen och spydde sedan kaskader samtidigt som hon fick feber. Fick rådet att åka in och kolla upp det och kan tillägga att jag var helt hysterirsk. Visade sig vara slem på övre delen av lungorna men inget allvarligt. så det blev alvedon, vila och massor av kärlek=)
Idag mår hon bättre men mamma är helt slut ha ha. En av alla prövningar man ska gå igenom antar jag...
Ha en mysig helg!
kramkram
Tack, jo nu är hon sig själv igen tack och lov