-
Tack snälla Hoppas att vi kan träffas senare i år med våra bebisar!! KramThe75 skrev 2011-04-11 16:21:49 följande:Villsågärna38 å så skönt jag har gått och tänkt på er hela dagen nu kan man sova lite lugnare i natt, tänk så man kan oroa sig över någon man aldrig träffat! Måste vara för att man kan relatera så väl till hela händelse förloppet, oron, hoppet och sen lyckan :0)
-
Tack Ja det känns så erhört skönt. Speciellt eftersom jag blödde för en vecka sen och har varit rätt nervös pga det. KramMemaja skrev 2011-04-11 16:33:13 följande:Grattis VSG, vad skönt!
-
Tack, tack Sharika och Emmy!
Kram -
Vet hur det är., man blir så rädd och ledsen!! Var där för en vecka sen men det gick ju jättebra för oss trots allt. Så vanligt att man blöder vid ÄD. Hade jag varit du hade jag ökat progesteronet till tre gånger per dag. Det är den dosen jag tar iaf. Tycker att du kan kolla det med kliniken. Blir du för rädd så be att få göra ett vul isf.Jennie2010 skrev 2011-04-12 12:32:40 följande:Tårarna bara sprutar
jag tar Progesteron 2 gånger om dagen och Progynon 3 gånger om dagen
Kram -
Hej vänner!
Hur är det med er alla? Själv mår jag helt ok faktiskt. Inga blödningar, inget överdrivet illamående (mår illa och har dålig matlust men det känns liksom lindrigt om man jämför med att kräkas hela tiden) och ingen överdriven trötthet heller. Laddar för semester nästa vecka. Reser bort till sol och värme med maken i ett par veckor så hör ni inte av mig på ett tag från och med måndag vet ni varför
Stora kramar till er alla -
Tea och Memaja:
Spännande att läsa om era undersökningar! Själv ska jag till Mamamia första gången när vi kommer hem från semestern dvs ca tre veckor. Kommer att vara i v.10+ då men vill hellre skriva in mig lite sent än för tidigt. Hoppas så att jag klickar med barnmorskan. De verkar ju iaf jättebra på Mamamia, skönt att höra att de känner till ÄD också och att de har alla ultraljud där på plats. Kram -
Oj din stackare men du har ju två i magen också Vilken vecka är du i nu? KramMemaja skrev 2011-04-14 17:27:18 följande:
Tog även blodprov igår för att kolla järnhalten. Hade riktigt bra järnvärde för ca 6 veckor sedan och börja även för säkerhetsskull att ta en järntablett/dag för ca 3 veckor sedan då bebisarna suger åt sig all järn (mer eller mindre) from vecka 20. Och nu hade jag akut järnbrist! Så nu ska jag äta 2 Niferex/dag och ta en stor shot blutsaft varje dag... (Ja, i och med detta har jag även fått börja äta katrinplomman...)
Så glöm inte bort att ladda med mkt järnrik mat när ni kan, flickor!
-
Ja man borde väl det men kött och lever är inte vad jag är sugen på som helt tappat matlusten och mår lite illa mest hela tiden. Kanske blutsaft är ett bra tillägg? KramThe75 skrev 2011-04-14 17:38:49 följande:Memaja mitt Låg på 9 sist och ska ligga på 20 så det var inte så konstigt att jag var så trött som jag var, jag har nu ätit järntabl i snart 1 mån och det börjar så sakta bli bättre :0) så jag instämmer :0)) ladda med järnrik kost :0))
-
Va bra - grattis till bra ul!The75 skrev 2011-04-14 19:53:51 följande:Hej alla :0)
Nu har vi varit på NOTCH UL och allt såg bra ut med flödet, Sverker var trevlig och det kändes som att han visste vad han prata om inte alls tillknäppt :0) -