ÄD gravida latte mammor i stockholm
Aldrig varit i Riga så jag kan tyvärr inte hjälpa dig Lottis. Testa EGV och AVA-trådarna istället, säkert nån som kan hjälpa dig där. Kram
Aldrig varit i Riga så jag kan tyvärr inte hjälpa dig Lottis. Testa EGV och AVA-trådarna istället, säkert nån som kan hjälpa dig där. Kram
Hej!
Lite brunt igår morse och lite nu på morgonen också. Hoppas inte att det är någon fara. Känner inte att jag åker till gynakuten för detta iaf utan väntar på mitt vul på måndag och håller tummarna. Kram
Hej vänner!
Här går vi som på nålar just nu, har inte kommit en droppe blod de senaste dagarna men jag tycker inte att jag känner av några gravsymtom längre heller. Stora bröst - ja och lite illamående på em/kväll men det är liksom allt. Så nervös att det inte står rätt till där inne. Har ett minne av att jag var tröttare och mer kissnödig sist jag var gravid men då var det iofs via ivf och inte ÄD dvs inte alls samma medicinering vilket kanske också påverkar. Nåväl, på måndag em vet vi.
Grattis Memaja!
Önskar alla en trevlig helg!
Stora kramar
Nu har vi vul om ett par timmar. Så nervös att jag inte kan äta, mår även lite illa och har lite halsbränna... hoppas att det är gravsymtom!! Kram
Emmy och Tea: Tack för era tummar!! Kram
Hej på er kära vänner!
Det gick jättebra idag! Vi såg en liten, liten räka med ett tickande hjärta. Är ju bara i v.6+6 så det var svårt att se så bra men vi är nöjda över att vi fick se hjärtljud och att storleken stämde med veckan jag var i också dvs allt ser normalt ut Tack för alla tummar! Nu tänker vi försöka njuta litegrann iaf.
Stora kramar till er alla