• villsågärna38

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Aldrig varit i Riga så jag kan tyvärr inte hjälpa dig Lottis. Testa EGV och AVA-trådarna istället, säkert nån som kan hjälpa dig där. Kram

• villsågärna38

Hej!
    Lite brunt igår morse och lite nu på morgonen också. Hoppas inte att det är någon fara. Känner inte att jag åker till gynakuten för detta iaf utan väntar på mitt vul på måndag och håller tummarna. Kram

• villsågärna38
    Emmylou skrev 2011-04-06 17:08:44 följande:
    Hej på er!

Villsågärna: Vad skönt att du inte blöder färskt blod. Brunt är ju jättevanligt. Hoppas så att allt ser bra ut på VUL på måndag! Stor Kram
    Ja hoppas det med. Känner mig grymt hormonell idag, liksom gråtfärdig så nåt händer i kroppen. Hoppas att det är gravhormoner och inte pms.

Kram
  • villsågärna38
    rozz skrev 2011-04-06 20:36:38 följande:
    Hej!! Nu har jag oxå hittat hit, är lite undrande eftrsom jag ska ta graviditet test på fredag men känner mig inte ett dugg gravid? Var så korkad att jag inte kunde hålla mig i måndags utan tog ett test som var negativt. Vill veta om ni försökte flera gånger? Fick ni fortsätta med prog efteråt, vad händer sen och hur lång tid tar det innan man får åka dit igen. Vi har varit i Tammerfors för två veckor sedan och jag satte in ett ägg.

Grattis till er alla som som har lyckats!!!
    Hej! Hoppas att du testat för tidigt. Om du testar neg på testdagen så slutar man med alla hormoner efter att man talat med kliniken och sen brukar man ha minst en mens emellan innan man får göra ett försök igen. Har du i frysen kan du ju göra ett FET. Här är en bra tråd att tala med andra som är nya på ÄD och som är ruvare. Håller tummarna! Kram

www.familjeliv.se/Forum-7-147/m51314860.html
  • villsågärna38
    Silkes skrev 2011-04-06 21:32:51 följande:
    villsågärna: håller alla mina tummar och tår inför måndag. Förstår vilket h-vete du och din man går igenom. På mig forsade tåraran vid det första ultraljudet, det var en sådan oerhörd lättnad pga all spänning innan. De jag har hört talas om som har fått missfall har blött mycket mer än vad du har gjort! Åh, hoppas hoppas hoppas att det kommer se bra ut.
    Tack vännen!!! Ja vi hoppas verkligen att det ska funka. Tyvärr har jag erfarenhet av MA tidigare och då blödde jag i princip inget alls men när vi var på NUPP-ultraljudet hade fostret dött så jag är obeskrivligt nervös för vulet på måndag men det är ju inget man kan göra. Får bara hoppas att allt står rätt till, ta mina mediciner och vila så mkt jag kan. Kram
  • villsågärna38

Hej vänner!

Här går vi som på nålar just nu, har inte kommit en droppe blod de senaste dagarna men jag tycker inte att jag känner av några gravsymtom längre heller. Stora bröst - ja och lite illamående på em/kväll men det är liksom allt. Så nervös att det inte står rätt till där inne. Har ett minne av att jag var tröttare och mer kissnödig sist jag var gravid men då var det iofs via ivf och inte ÄD dvs inte alls samma medicinering vilket kanske också påverkar. Nåväl, på måndag em vet vi.

Grattis Memaja!

Önskar alla en trevlig helg!

Stora kramar

• villsågärna38
    Tabasco1 skrev 2011-04-09 18:23:43 följande:
    Villsågärna38: Hoppas VUL ser bra ut på måndag! Jag håller tummarna.

Nidra: Jag har också upptäckt att mina BH:ar är alldeles för små och ska ut och köpa nya. På Twilfit provade jag två stycken som hade breda axelband och bredare knäppning bak. Gav bra stöd så jag köper dem nog.

Jennie2010: Jag känner mig också trött, speciellt när det är förmiddag och helg.

Sharika: Hoppas VUL:et ser bra ut och att det är eran tur att bli föräldrar den här gången.

Memaja: Vad kul att du hittade så fina babysaker i USA.

Pussenuttan: Grattis och välkommen till tråden!

Själv är jag i vecka 20 och mår bra. Jag har gått upp ca 4-5 kg i vikt och magen börjar synas mer och mer. Vi ska på rutin-UL på måndag för att kolla att allt ser bra ut.
    Tack vännen! Var så trött igår em att jag somnade i soffan så jag hoppas att det är gravhormonerna som gör sig påminda Håller tummarna för både dig och mig imorgon då - vi har ju ultraljud båda två!! Kram
  • villsågärna38
    sommar201106 skrev 2011-04-10 11:54:36 följande:
    Hej alla!

Känns så kul att fler och fler går med i denna tråden (ibland får man bara en "depp"-period och känner sig helt ensam om att ha gjort ÄD) även om man vet att det inte är så.

Jobbar sista dagen nu på fredag den 15/4, känns sååå underbart då mitt jobb inte alls bryr sig om att man är gravid utan bara lastar på en mer och mer jobb. Ska sedan njuta av 6 veckors ledighet (förhoppningsvis=) innan bebisen kommer.

Villsågärna38 - håller tummarna för att allt går bra imorgon!!!

kram
    Va härligt att vara ledig i sex veckor och sen få en bebis Stora kramar och tack för tummarna!
  • villsågärna38

Nu har vi vul om ett par timmar. Så nervös att jag inte kan äta, mår även lite illa och har lite halsbränna... hoppas att det är gravsymtom!! Kram

Emmy och Tea: Tack för era tummar!! Kram

• villsågärna38

Hej på er kära vänner!

Det gick jättebra idag! Vi såg en liten, liten räka med ett tickande hjärta. Är ju bara i v.6+6 så det var svårt att se så bra men vi är nöjda över att vi fick se hjärtljud och att storleken stämde med veckan jag var i också dvs allt ser normalt ut Tack för alla tummar! Nu tänker vi försöka njuta litegrann iaf.

Stora kramar till er alla

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm