• Majagräddnos11

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Nämen! Sarmite rånad i Spanien? På alla sina besparingar? Måste kolla mejlen! Min första tanke är annars att det måste vara bluff!

• Majagräddnos11

God fortsättning alla! Har precis tagit ner julpyntet efter våra 6 v i Thailand! Det har varit fantastiskt och jag kan bara rekommendera att resa med små! Jag ses gärna snart och kan ses både 6 och 13 feb! Vi kan vara här om plats inte är bestämt ännu! Har fö bytt signatur som några andra av er...

• Majagräddnos11

Och till Mini! Varmt välkommen till världen!!! Äntligen!!!!! Vad kul! Vill höra mer om den "plötsliga" nedkomsten! UL som blev ett Ksnitt...!?!!! skönt att ni mår bra!

• Majagräddnos11

Måndag den 13 feb kl 11 hemma hos mig! Välkomna! Är det någon som behöver adress, vägbeskrivning?

• Majagräddnos11

Hallå alla fikasugna!!!
    Nu har det tjorvat ihop sig på måndag för mig... Typiskt! Jag har börjat jobba 20-30%- med barnvakt. Min svärmor har snällt nog sagt att hon kan ta semester en dag i veckan under februari, just måndagar. Dessutom har det bokats in ett BVC besök på måndagen. Alltså, fika hos mig funkar inte.... Sorry! Kan ni komma på tisdagen istället? Eller vill ni kanske ses på måndagen, fast någon annanstans?

• Majagräddnos11

Ska vi försöka ses igen? Början av mars? Tea är tillbaka då från Thailand! Jag vet inte riktigt hur jag jobbar den veckan, men annars verkar måndag funka för många? Vad sägs?

• Majagräddnos11

Min mamma är här den 12 mars. Hon vet inget om ÄD, så jag vill inte att vi är hos mig eftersom jag vill kunna prata öppet om ämnet skulle dyka upp... Kan vi vara hos nån annan tro?

• Majagräddnos11

Hej! Jag vill också komma!!!

• Majagräddnos11

Trist att ni är sjuka Memaja! Hoppas ni kryar på er snart!
    Vad sägs om att styra om och ses i vinterviken istället? Cafet är stort och populärt bland barn och föräldrar...

• Majagräddnos11

Kl 11 ses vi på cafet i vinterviken istället!
    Vilda Matilda, sommar201106, Tea75 och jag ses där imorgon!

Kom alla som har lust!

Sissan- stort välkommen!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm