ÄD gravida latte mammor i stockholm
Emmylou - Grattis till lilla sonen!!!
Tea75 - tufft med operation på den lille, skönt att det gått bra
kram
Emmylou - Grattis till lilla sonen!!!
Tea75 - tufft med operation på den lille, skönt att det gått bra
kram
Stort grattis Paltkoma!!!
Hej!
Kul att höra att det går bra för alla.
Var på första vaccinationen igår (3 månader, vart tar tiden vägen??!). Första sprutan reagerade hon inte på men den andra, som tydligen sved ganska mycket enligt BM, tyckte hon INTE om. Började såklart storgråta och jag kände mig som världens elakaste mamma=(
Sedan gallskrek hon oavbrutet i dryga 3 timmar, stackarn.
'Idag är hon tack och lov sitt vanliga glada jag=)
Tea75 - skulle vara jätteroligt med en träff i oktober, den enda dagen som är uppbokad hittills är söndag den 23 oktober för då vankas det dop. Så jag kan rätta mig efter vad de flesta andra vill.
kramkram
Hej hej, fyller år den 18 okt så då hittar nog lilla familjen på något=) Det skulle inte funka tisdagen efter, den 25 okt? Eftermiddag låter bra så man slipper alla som lunchar (eller dom slipper oss rättare sagt ha ha)
kram
Jag kan närsom på dagen den 25 okt. Kan googla och kolla om det finns något bra ställe för oss "lattemammor"=)
Hej hej, hittade www.cafegladabarn.se/. Ni kan ju kolla in om det verkar vara något. Annars går jag gärna till stället IVFdagar hittat.
kramkram
Spännande Nidra, lycka till!!!!
kram
Grattis Tabasco till lille killen!
Hos oss rullar dagarna på i väldig fart=) Börjat på mammagrupp som är riktigt roligt. Har även varit 2 ggr på öppna förskolan. Första gången var nog en chock för lilltjejen för hennes huvud gick som en propeller melllan alla bebisar och sedan sov hon som en stock i flera timmar ha ha. Andra gången (idag) var det lite roligare=)
Ska bli så kul att ses den 25 okt!
kramkram
ÄD födda barn till Latte mammor i Stockholm
Sommarbebis201105 - flicka 2011-06-05
Hej villsågärna och välkommen tillbaka!!! Vi håller alla tummar och tår för att det är eran tur nu!
Stor kram och grattis!
Villsågärna38 - jag gick på Mama Mia på söder, är supernöjd! Kan varmt rekommendera Ulrica Sjölin som vi gick hos. Hoppas få gå där en gång till=)
Paltkoma - Har flugit 3 ggr med lilltjejen. Första gången var hon 7 veckor och vi flög till Spanien. Var lite orolig då det tar dryga 3 timmar men det gick hur bra som helst! Hade henne i babybjörn på magen hela resan (tog ju självklart upp henne lite då och då=)
Har även flugit inrikes och det gick också jättebra, samma sak där med bärsele.
Blev också svettig bara på tanken på allt man skulle ha med sig men vi köpte en väska till vagnen (har Bugaboo) och den är helt suverän. Förutom vagnen så fick vi plats med blöjpaket, mat, kläder mm. Den är dessutom gratis att checka in (med Norweigan). Även bilbarnstol checkade vi in och den kostade inte heller något.
Mat till bebisen får du ha med hur mycket du vill (med Norweigan), det ända vi fick göra i säkerhetskontrollen var att smaka på den då vi överskred antal dl som är tillåtet=)
Har funderat på tåg men insett att det är helt omöjligt just med tanke på allt man måste släpa på. Flyget är oslagbart, så fort man checkat in allt.
Lycka till med resan och återkom gärna och berätta hur det gick!
kramkram