• sommar201106

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej alla!!!

Tack för era tankar=)

I söndags, den 5 juni, kl. 07:44 föddes vårt älskade och efterlängtade lilla pyre som visade sig vara en liten tjej!!! Hon ligger just nu och snusar bredvid mig i soffan. Lyckan är obeskrivlig!

Allt gick superbra och snabbt, kommer skriva om förlossningen när jag får mer tid.

kram så länge

Trollmor71 - kul att du hittat hit!

• sommar201106

Hej på er!

Allt bra här med lilla familjen=)

Tänkte skriva om förlossningen på min blogg (som jag inte har startat än), men behöver lite hjälp. Vill inte att vem som helst ska kunna gå in och läsa utan endast dom jag lagt till i adressboken. Har ändrat inställningarna men ni som är med i denna tråden hur gör jag för att ni ska få tillgång till bloggen?
    Hoppas jag inte är alltför otydlig med vad jag menar.

kram

• sommar201106

Hej på er!

Hoppas ni alla mår bra (har inte hunnit läsa några inlägg på länge nu=)
    Har iaf lyckats lägga in förlossningsberättelsen på min blogg, men endast dom som ligger i min adressbok kan läsa den. Vet ej om jag lägger till er eller om ni "ansöker" och jag godkänner? Är sjukt oteknisk ha ha. Men prova gärna och hör av er om det inte funkar.

kram

• sommar201106

Hej hej, nu har jag lagt till alla i min adressbok så det ska bara vara att gå in och läsa om förlossningen i bloggen=)
    Ska göra ett försök att blogga lite då och då om hur livet med pyret är men det lär inte bli varje dag då denna lilla varelse tar ALL tid=)

kram

• sommar201106

Hej hej!

Är det någon som lyckats gå in på min "blogg" och läst om förlossningen? Vill bara veta om det funkar.
    Nu ska vi snart stuva in hela lilla familjen för färd till Göteborg över midsommar. Tycker man hade mycket saker med sig förut men det går ju inte att jämföra med vad man har nu ha ha.

Hoppas ni alla mår bra och får en härlig midsommar!

kram från oss

• sommar201106

Hej alla!

Nu var det längesedan man var här och skrev (dagarna flyger verkligen iväg här hemma=)
    Hoppas ni alla mår bra i den jobbiga hettan. Önskar såå att man fick bada, lider verkligen av att tvingas vara på land=)

Här rullar allt på, ständig matning och otaliga blöjbyten. Hon växer så det knakar och jag tycker tiden går alldeles för fort!

Ha en härlig dag!

kram

• sommar201106

Tea75 - hemma i lägenheten (som är jättevarm nu) har hon bara blöja på sig. När vi är ute ex. på landet har hon haft en kortärmad body alt. en liten klänning på sig. Lilltjejen är som en kamin i vanliga fall så vill inte bylta på henne för mycket.

Tyckte det var jättesvårt att veta hur man skulle klä henne så att hon inte blev för varm/kall men på bvc sa dom att man skulle utgå från hur man själv klär sig så det gör vi och hon verkar må bra=)

• sommar201106

Hej alla!

Har inte alls hängt med i alla inlägg det senaste men kul att läsa att det är många som är på G nu=)
    Ska bli så kul att träffas!

Har flugit för första gången med lilltjejen (som redan hunnit bli 2 månader!). Åkte till Spanien i 9 dagar och det gick utmärkt. Sov som en stock både på ditresan och hemresan.

Man har fått lite rutiner äntligen vilket är skönt och man har lärt sig hur hon "fungerar"=) Amningen går sådär, hon blir inte ordentligt mätt så vi får nästan alltid avsluta med ersättning. På natten kör jag ersättning fullt ut (hon vaknar bara 1 gång).

Lycka till alla ni som står i startgroparna!

kram från oss

• sommar201106

Trollmor71 & Silkes - Stort grattis till era små underverk!!!

Nu när all semester är slut ska jag försöka läsa ikapp, händer ju hur mycket som helst här=)

Ha det bra alla!
    kram

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm